Στρατηγικό σχεδιασμό τουριστικής ανάπτυξης σε βάθος πενταετίας με στόχο η Ανατολική Μακεδονία και η Θράκη να καταστούν τουριστικός προορισμός αριστείας, εκπονεί η Περιφέρεια.

Στο σχεδιασμό αυτό, σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, Μιχάλη Αμοιρίδη, εντάσσονται ο πολιτισμός, το φυσικό της περιβάλλον αλλά και τα πέντε μεγάλα αστικά της κέντρα με τα μνημεία και την εμπορική κίνηση που τα συνοδεύουν.

Τα χρηματοδοτικά εργαλεία αποτελούν κατά τον κ. Αμοιρίδη, τον δεύτερο άξονα και το μέσο για την επίτευξη των στόχων της Περιφέρειας. Ήδη «τρέχει» στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ η Ολοκληρωμένη Χωρική Επένδυση (ΟΧΕ) της Πολιτιστικής Διαδρομής της Εγνατίας Οδού, που έχει ως στόχο να ενσωματώσει τους πολιτιστικούς πόρους, τις αξίες και την ιστορία στο τουριστικό προϊόν αλλά και να αποκαταστήσει τη χωρική συνέχεια στο περιφερειακό τουριστικό προϊόν-λειτουργικά και εννοιολογικά.

Παράλληλα, προωθείται ένας ολοκληρωμένος χαρακτήρας παρεμβάσεων στον τομέα του πολιτισμού, αναδεικνύονται οι συνέργειες μεταξύ προστασίας του πολιτισμικού αποθέματος και της τοπικής ανάπτυξης, ιεραρχούνται τα έργα πολιτισμού με βάση την αποτελεσματικότητα και την προστιθέμενη αξία τους, έχοντας όλο αυτό πολλαπλασιαστικά αποτελέσματα για την ίδια την Περιφέρεια.

Διαβάστε ακόμη  Πόλη και Πολίτες: «Ανδρών δ’ εκ μεγάλων;;; πόλις όλλυται».

Τρίτος άξονας του στρατηγικού σχεδιασμού είναι η προβολή που περιλαμβάνει έντυπα, τη νέα ηλεκτρονική τουριστική πύλη της περιφέρειας στην διεύθυνση www. emtgreece.com, η οποία σε εφτά γλώσσες, ελληνικά, αγγλικά, ρουμανικά, ρωσικά, βουλγαρικά, γερμανικά και τουρκικά, καθοδηγεί τους επισκέπτες της σε κάθε γωνιά της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, παρέχοντας πλούσιο χρηστικό υλικό.

«Το γεγονός ότι οι επαγγελματίες του τουρισμού, κατάφεραν και άντεξαν την δύσκολη οικονομικά και πολιτικά συγκυρία, δείχνει ότι έχουμε και καλή ποιότητα επαγγελματιών και τουριστικό υπόβαθρο και με την δική τους συνεργασία μπορούμε να προχωρήσουμε στο μέλλον και να έχουμε πολύ καλύτερα αποτελέσματα», ανέφερε ο κ. Αμοιρίδης.

Τόσο ο ίδιος όμως όσο και ο πρόεδρος των ξενοδόχων Θράκης Κωνσταντίνος Χατζηκωνσταντίνου, συμφωνούν ότι αυτό που λείπει από την Θράκη είναι οι ιδιωτικές τουριστικές επενδύσεις.