2,1 εκ ευρώ σε εταιρεία της Αθήνας για «τουριστική προβολή» της ΑΜΘ δίνει ο Μέτιος 

Φωτογραφίες και βίντεο από όλα τα τουριστικά αξιοθέατα της Περιφέρειας ΑΜΘ, τοποθέτηση διαφημιστικών πάνελ σε αεροδρόμια, δημιουργία πολυτελούς λευκώματος, offline & online διαφημίσεις, καθώς και διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της Περιφέρειας

ΑΜΘ, είναι μερικές από τις ενέργειες που θα αναλάβει, με στόχο, την τουριστική προβολή της ΑΜΘ η εταιρεία με έδρα την Αθήνα, που αναδείχθηκε ως ανάδοχος στον σχετικό διαγωνισμό της Περιφέρειας.

Στη σύμβαση που υπέγραψαν στις 11/2 ο Περιφερειάρχης Χρήστος Μέτιος κι ο εκπρόσωπος της Ένωσης Εταιρειών «CHOOSE ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ – UNIVERSAL MEDIA ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ (ΕΛΛΑΣ) ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ – BIRDIE ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ», με έδρα το Χαλάνδρι, αναφέρονται αναλυτικά όλες οι υποχρεώσεις του αναδόχου, καθώς και η αμοιβή του που αγγίζει τα 2,1 εκατομμύρια ευρώ. Η συνεργασία των δύο πλευρών έχει διάρκεια 36 μηνών και εκτός απροόπτου θα ολοκληρωθεί τον Φεβρουάριο του 2025.  

Διαβάστε ακόμη  Δήμος Αλεξανδρούπολης: 36.431 ευρώ για τα φετινά «Ελευθέρια»

Δείτε αναλυτικά τι αναφέρεται στη σύμβαση:

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%9C877%CE%9B%CE%92-%CE%97%CE%9A%CE%A0?inline=true