Τάξη στον τρόπο λειτουργίας της διοικητικής και της τεχνικής υπηρεσίας του Πανεπιστημιακού γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης, κυρίως σε ό,τι αφορά την απασχόληση των υπαλλήλων εκτός ωραρίου, επιχειρεί να βάλει ο εδώ και λίγους μήνες διοικητής του νοσηλευτικού ιδρύματος Δημήτρης Αδαμίδης. Μετά από δυσκολίες που παρατηρήθηκαν το τελευταίο διάστημα κατά τον προληπτικό έλεγχο από τις αρμόδιες υπηρεσίες των ενταλμάτων, αποφασίστηκαν τα παρακάτω:
Για την τεχνική υπηρεσία
Όλοι οι υπάλληλοι της Τεχνικής Υπηρεσίας όταν καλούνται για αποκατάσταση κάποιας βλάβης ή δυσλειτουργίας ή επιθεώρησης υλικών–μηχανημάτων α) κατά το πρωινό ωράριο από το διευθυντή ή τον προϊστάμενο του τμήματος ή της κλινικής ή του γραφείου που τους κάλεσε, β) εκτός τακτικού ωραρίου από την εφημερεύουσα, να ζητούν δελτίο στο οποίο να αναγράφεται η ώρα κλήσης της Τεχνικής Υπηρεσίας, η ώρα προσέλευσης του υπαλλήλου, το ονοματεπώνυμο του, η εργασία που πραγματοποιήθηκε, το αποτέλεσμα της και η ώρα αποχώρησης του υπαλλήλου της Τεχνικής Υπηρεσίας.
Για τη διοικητική υπηρεσία
Οι υπάλληλοι όλων των τμημάτων της Διοικητικής Υπηρεσίας όταν εργάζονται εκτός ωραρίου να ζητούν από τον Προϊστάμενο τους ενυπόγραφη εντολή που να περιγράφει αναλυτικά το είδος της εργασίας που θα επιτελέσουν, με τρόπο που να τεκμηριώνει το είδος και το επείγον της περίπτωσης καθώς και τις ώρες που θα απασχοληθούν.