Αποκλείουν από την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι» περιφερειακά ΜΜΕ που δεν τους λιβανίζουν

Μέσα μαζικής ενημέρωσης της περιφέρειας, που ασκούν κριτική στην κυβέρνηση, συνεχίζουν να αποκλείονται από τη διαφημιστική πίτα της καμπάνιας «ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ». Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο ενημερωτικός ιστότοπος evrosonline.gr με έδρα την Αλεξανδρούπολη που δεν έλαβε την ανάλογη διαφημιστική εντολή, παρόλο που έχει την ίδια επισκεψιμότητα με άλλους ιστοτόπους της περιοχής οι οποίοι όμως έλαβαν την εντολή.

Μάλιστα, στην καμπάνια προβολής των μέτρων προφύλαξης ενάντια στον κορονοϊό συμμετέχουν και μέσα της περιοχής με μικρότερη επισκεψιμότητα και ακολούθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Του «εμπάργκο» προηγήθηκε δημοσίευμα του evrosonline.gr, που ασκούσε δριμεία κριτική στην εκπρόσωπο Τύπου για τα περιφερειακά μέσα της Ν.Δ. Ελενα Σώκου, με αφορμή την αδράνειά της σχετικά με την επιστολή της πλειοψηφίας των δημοσιογράφων της Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, οι οποίοι διαμαρτύρονταν για τη διακοπή της ενημέρωσης των κρουσμάτων κορονοϊού στην περιοχή.

Μάλιστα, η εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος και συνεργάτης του κυβερνητικού εκπροσώπου Στέλιου Πέτσα αντέδρασε έντονα στην κριτική που της ασκήθηκε και μέσω ανάρτησης στην προσωπική της σελίδα σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης στοχοποίησε το εν λόγω site κατηγορώντας το για μικροκομματικά παιχνίδια.

Τη «μερίδα του λέοντος» της διαφημιστικής δαπάνης για την περιφέρεια της Αν. Μακεδονίας-Θράκης μονοπώλησε το γνωστό ακροδεξιό site evros-news.gr του πρώην μετακλητού υπαλλήλου της Ν.Δ. επί κυβερνήσεως Σαμαρά Κώστα Πιτιακούδη, που απασχόλησε πριν από μερικούς μήνες την επικαιρότητα λόγω της σκανδαλώδους ανάθεσης του προγράμματος προβολής της περιφέρειας, και ο οποίος είχε προσφέρει προεκλογικά υπηρεσίες στον περιφερειάρχη Χρήστο Μέτιο σπιλώνοντας τους πολιτικούς του αντιπάλους με ύβρεις και fake news. 

Η υπηρεσία του στο Νεοδημοκρατικό στρατόπεδο υπήρξε πολυποίκιλη καθώς το κρίσιμο διάστημα της προσφυγικής κρίσης φρόντισε με δημοσιεύματα του να στοχοποιήσει τους ανθρώπους του ΣΥΡΙΖΑ που ζουν στον Εβρο καταλογίζοντάς τους μεθοδευμένη προσπάθεια να εμφανίσουν τους κατοίκους της περιοχής δολοφόνους και παραστρατιωτικούς ενώ δεν υπήρξε ποτέ επίσημη ανακοίνωση ή τοποθέτηση στελέχους του ΣΥΡΙΖΑ Εβρου που να προσάπτει τέτοιες κατηγορίες στους κατοίκους.

Διαβάστε ακόμη  Μαζική δηλητηρίαση προστατευόμενων ειδών: ένα νέο περιβαλλοντικό έγκλημα στον Έβρο

Συνεχίζοντας το εμφυλιοπολεμικό του παραλήρημα, μια μέρα πριν από την επίσκεψη κλιμακίου του ΣΥΡΙΖΑ στις Καστανιές, δημοσίευσε άρθρο με τίτλο «Προβληματισμός και ανησυχία για αντιδράσεις κατοίκων στην επίσκεψη του κλιμακίου», το οποίο θεωρήθηκε ότι θα μπορούσε να εκληφθεί ως υποκίνηση σε βία καθώς προοικονομούσε ένα γεγονός χωρίς να επιβεβαιώνεται ούτε από την αστυνομία ούτε από κάποια επίσημη αρχή, με τον συντάκτη του κειμένου να διαψεύδεται πανηγυρικά καθώς τελικά δεν συνέβη τίποτα απολύτως κατά την επίσκεψη των εκπροσώπων του ΣΥΡΙΖΑ παρότι στη σελίδα παρέμειναν σχόλια αναγνωστών που ζητούσαν «κρεμάλες για τους προδότες συριζαίους» («Ανώνυμη προβοκάτσια εν όψει αυτοψίας κλιμακίου του ΣΥΡΙΖΑ», Εφ.Συν. 09.03.2020).

Γιατί επέλεξε όμως η διαφημιστική εταιρεία να συμπεριλάβει στην καμπάνια για τον κορονοϊό με τέσσερα μάλιστα μπάνερ (!) ένα site που συντηρεί έναν τόσο διχαστικό και εμφυλιοπολεμικό λόγο; 

Οπως είχε αναδείξει η «Εφ.Συν.» σε πρόσφατο ρεπορτάζ («48.000… χαρτζιλίκι στο «παιδί για τα θελήματα», Εφ.Συν., 16.02.2020) πρόκειται για έναν «δημοσιογράφο-ακόλουθο» του Αντώνη Σαμαρά, με υψηλές γνωριμίες, που δεν δίστασε να κάνει «δημοσιογραφικά θελήματα» για όσους ισχυρούς εργάστηκε στο παρελθόν (Μητσοτάκης, Βαρδινογιάννης κ.λπ.) και ο οποίος ακόμη και σήμερα, όπως άλλωστε διαφημίζει ο ίδιος, διατηρεί στενές σχέσεις με ανθρώπους του Μεγάρου Μαξίμου όπως ο Θανάσης Νέζης που θεωρείται ένας εκ των εξ απορρήτων του Κυριάκου Μητσοτάκη.