Άβαντος: 201 παιδιά δεν έχουν υπολογιστή, ο Δήμος όμως πανηγυρίζει ότι έχουν όμως wifi

Για την πρόσβαση της μουσουλμανικής μειονότητας της Αλεξανδρούπολης στην εξ αποστάσεως επικοινωνία και στο Διαδίκτυο ρωτά τους αρμόδιους υπουργούς ο βουλευτής του ΚΙΝΑΛ Γιώργος Καμίνης. Η ερώτηση του βουλευτή γνωστοποιήθηκε την ίδια μέρα κατά την οποία η δημοτική αρχή Αλεξανδρούπολης πανηγυρίζει για το γεγονός ότι η περιοχή της Άβνατος απέκτησε … wifi, την στιγμή που 201 παιδιά δεν διαθέτουν καν εξοπλισμό για να μπορούν να συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση!

Σύμφωνα με αναφορές κατοίκων και φορέων της Αλεξανδρούπολης, στην περιοχή Άβαντος και Τέρμα Αβαντος, όπου κατοικεί η πλειονότητα της μουσουλμανικής κοινότητας, υπάρχει τεράστια αδυναμία πρόσβασης στην εξ αποστάσεως επικοινωνία και στο Διαδίκτυο. Εν μέσω υγειονομικής κρίσης, η εν λόγω αδυναμία, εκτός των άλλων, δυσχεραίνει και την πρόσβαση των μαθητών της Α Βάθμιας και Β ΒάθμιαςΕκπαίδευσης στην τηλεκπαίδευση.

Σύμφωνα με τις ίδιες αναφορές, υπάρχουν ελλείψεις σε εξοπλισμό για την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Για παράδειγμα, στα μισά δημοτικά σχολεία της πόλης, από τα 223 παιδιά μουσουλμανικού θρησκεύματος, τα 201 δεν διαθέτουν τον αναγκαίο εξοπλισμό και τα 182 δεν διαθέτουν σύνδεση στο Διαδίκτυο.

Διαβάστε ακόμη  Παρά-Κολύμβηση: Δύο αργυρά μετάλλια για Μιχαλεντζάκη και Σταματοπούλου στη Μαδέιρα

Επίσης, αρκετοί μαθητές γυμνασίων ή λυκείων (ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ) αναγκάζονται να παρακολουθούν τα μαθήματα, μέσω κινητών τηλεφώνων των ιδίων ή των γονέων τους.

Όπως σημειώνει ο κ. Καμίνης:

«Δεδομένου ότι η περιοχή αποτελεί οικισμό της Αλεξανδρούπολης

Δεδομένης της αναγκαιότητας σύνδεσης των μαθητών με το Διαδίκτυο, καθώς η παρακολούθηση των μαθημάτων είναι υποχρεωτική.

Δεδομένου ότι, πρόκειται για Έλληνες πολίτες, μουσουλμάνους στο θρήσκευμα, που ζουν, φορολογούνται και δραστηριοποιούνται σε μια υποβαθμισμένη περιοχή, η οποία στερείται βασικών υποδομών, με συνέπεια να μην απολαμβάνουν τα στοιχειώδη δικαιώματα ενός ευρωπαίου πολίτη.

Ερωτώνται οι Υπουργοί:

1.Γνωρίζουν το πρόβλημα της συγκεκριμένης περιοχής; Τι προτίθενται να πράξουν βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα ώστε να υπάρχει πρόσβαση των κατοίκων στη σύγχρονη τεχνολογία (επικοινωνία και Διαδίκτυο);

2.Πόσοι είναι οι μαθητές της Α Βάθμιας και Β Βάθμιας, που δεν έχουν πρόσβαση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση;

3.Τι προτίθενται να πράξουν ώστε να μην υπάρχουν ελλείψεις στον εξοπλισμό για την τηλεκπαίδευση;»