Χρ. Δούκας: Το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης εκτός κινδύνου πώλησης από το ΤΑΙΠΕΔ. Στο Δήμο η δυτική χερσαία ζώνη!

Ευχάριστα νέα ανακοίνωσε σήμερα ο πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης κ. Δούκας, μιλώντας στον maximum fm 93,6 και στον Δημήτρη Κολιό. Σύμφωνα με τον κ. Δούκα συνεδρίασε το αρμόδιο κυβερνητικό όργανο και μεταξύ των θεμάτων που εξέτασε ήταν οι τρόποι αξιοποίησης του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης μετά και από δημοσιεύματα για δηλώσεις περί πώλησης από στελέχη του ΤΑΙΠΕΔ.

Όπως είπε ο κ. Δούκας, η ιστορία έκλεισε οριστικά. Το αρμόδιο όργανο απέρριψε αυτές τις σκέψεις για πώληση, τόνισε ο πρόεδρος του ΟΛΑ που συμπλήρωσε ότι οι στόχοι που τέθηκαν είναι στο πλαίσιο αναπτυξιακής αναβάθμισης της περιοχής. Η άλλη ευχάριστη είδηση που ανακοίνωσε ο κ. Δούκας είναι ότι θα ακολουθήσει πλέον και η επίσημη παραχώρηση της Δυτικής Χερσαίας Ζώνης στον Δήμο Αλεξανδρούπολης.

Ο κ. Δούκας ανέφερε ότι πλέον θα πρέπει να κατατεθεί νέο master plan για το λιμάνι και για το λόγο αυτό θα γίνουν επαφές στην Αθήνα. “Τομέας προτεραιότητας ήταν και παραμένουν οι συνδυασμένες μεταφορές” τόνισε, ενώ διευκρίνισε ότι θα πρέπει οι όποιες προτάσεις στο εξής να κατατεθούν γρήγορα.

Διαβάστε ακόμη  O ιδιαιτέρως ενισχυμένος Χατζηδάκης, ο γεωστρατηγικός FSRU Αλεξανδρούπολης, το ρουμανικό ενδιαφέρον και ο ινδικός “δάκτυλος” για το λιμάνι της Καβάλας

Από την πλευρά της η βουλευτής Έβρου του ΣΥΡΙΖΑ Νατάσα Γκαρά, μιλώντας στην ΕΡΤ επιβεβαίωσε την είδηση για απεμπλοκή του λιμανιού από το ΤΑΙΠΕΔ. Το λιμάνι σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Όλγας Ορφανίδου στην ΕΡΤ θα αξιοποιηθεί από το νέο Υπέρ-ταμείο Αποκρατικοποιήσεων το οποίο λειτουργεί σε άλλο πλαίσιο με αξιοποίηση χωρίς απαραίτητα να γίνονται ιδιωτικοποιήσεις.

«Είναι μια πάρα πολύ θετική εξέλιξη και είναι μια εξέλιξη η οποία ήρθε μετά από πολύ μεγάλη επεξεργασία και πίεση από εμάς. Τα περιφερειακά λιμάνια είχαν περάσει στο ΤΑΙΠΕΔ το 2011 με αποκλειστικό σκοπό την ιδιωτικοποίηση τους στην πώληση, η μεταβίβαση μετοχών» σχολίασε στην ΕΡΤ Ορεστιάδας η βουλευτής Έβρου ΣΥΡΙΖΑ κ. Αναστασία Γκαρά και πρόσθεσε «για το λιμάνι Αλεξανδρούπολης υπήρχαν τέτοιες προτάσεις και σενάρια τις οποίες δεν αποδεχτήκαμε ποτέ γιατί δουλεύαμε πάνω σε ένα διαφορετικό πλάνο, σχέδιο και λογική.»