Δημοτικό Συμβούλιο Ορεστιάδας: «Απαράδεκτος ο οδικός άξονας, δεν τηρεί στοιχειωδώς τις διεθνείς προδιαγραφές δρόμου»

Κατά την διάρκεια του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Ορεστιάδας και με αφορμή το πρόσφατο θανατηφόρο δυστύχημα στον Σάκκο Ορεστιάδας, τονίστηκε η αναγκαιότητα ανακατασκευής του οδικού άξονα. Ενός οδικού άξονα που δεν αρμόζει στις ανάγκες ούτε διασφαλίζει την ασφαλή μετακίνηση των κατοίκων της περιοχής

Για απαράδεκτο οδικό άξονα, που δεν τηρεί ούτε στοιχειωδώς τις διεθνείς προδιαγραφές δρόμου που εξυπηρετεί και εμπορικούς σκοπούς, έκαναν λόγο οι δημοτικοί σύμβουλοι που τοποθετήθηκαν στη διάρκεια της χθεσινής συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου Ορεστιάδας, με αφορμή το πρόσφατο τροχαίο δυστύχημα που στοίχισε τη ζωή τριών ανθρώπων, κατοίκων του δήμου.

Στις αναφορές τους, τόσο ο δημοτικός σύμβουλος της παράταξης «Είναι στο Χέρι μας», Σάκης Κυργιάννης, όσο και ο δημοτικός σύμβουλος της παράταξης του δημάρχου, Δημήτρης Τσελεμπής, έκαναν λόγο για έναν οδικό άξονα που δεν αρμόζει στις ανάγκες ούτε διασφαλίζει την ασφαλή μετακίνηση των κατοίκων της περιοχής, καθώς στα περισσότερα από 120 χιλιόμετρα που είναι το μήκος του, από το Ορμένιο έως το Αρδάνιο, τα οχήματα κινούνται σε δρόμο που δεν έχει δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση ούτε διαχωριστική μπάρα, με αποτέλεσμα να είναι αυξημένος ο κίνδυνος τροχαίων ατυχημάτων.

Διαβάστε ακόμη  Μέτρο 5.2: Το 99% των πληγέντων στον Έβρο αποκλείεται από την αποκατάσταση των στάβλων

Ο κ. Τσελεμπής, μάλιστα, κάλεσε τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου να φέρει πολύ σύντομα στο δημοτικό συμβούλιο θέμα διεκδίκησης ανακατασκευής του οδικού άξονα, «όπως αρμόζει σε διεθνή δρόμο», και η απόφαση του συμβουλίου να αποσταλεί σε όλα τα κόμματα, «ώστε να πάρουν θέση και να απαντήσουν για το τι προτίθενται να κάνουν». Στο θέμα τοποθετήθηκε και ο δήμαρχος Ορεστιάδας, Βασίλης Μαυρίδης, χαρακτηρίζοντας «κάκιστο» τον κάθετο άξονα και υπογραμμίζοντας ότι το συγκεκριμένο έργο είχε κατά την 20ετή κατασκευή του 17 έκπτωτους εργολάβους και τελικό κόστος που ξεπέρασε κατά 11,5 φορές τον αρχικό προϋπολογισμό του.

Παράλληλα, πρόσθεσε ο ίδιος, ήταν ένα έργο που «έφαγε το 10% του ΕΣΠΑ 2014-2020» και «είναι ο μοναδικός οδικός άξονας μεταξύ όσων κατασκευάστηκαν και στις 13 Περιφέρειες της χώρας, που χρηματοδοτήθηκε από το συγκεκριμένο πρόγραμμα».

Πηγή: ΕΡΤ Ορεστιάδας