Έκτακτη χρηματοδότηση 550.000 ευρώ στην Π.Α.Μ-Θ για την αποκατάσταση των πρόσφατων καταστροφών

Την έκτακτη χρηματοδότηση 550.000 ευρώ για την αντιμετώπιση και αποκατάσταση των καταστροφών από τις πρόσφατες καταστροφικές πυρκαγιές προς την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ανακοίνωσε το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας

Στην σχετική απόφαση που δημοσιεύτηκε την Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου περιλαμβάνονται επίσης ο Δήμος Αλεξανδρούπολης που αναμένεται να λάβει 250.000 ευρώ, ο Δήμος Σαμοθράκης 200.000 ευρώ, ο Δήμος Σουφλίου 200.000 ευρώ και ο Δήμος Ιάσμου που αναμένεται να λάβει 50.000 ευρώ.

Ειδικότερα όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση σε ένα πλαίσιο συνεργασίας μεταξύ του Αναπληρωτή Υπουργού Εσωτερικών κ. Θεόδωρου Λιβάνιου, του Υφυπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, κ. Χρήστου Τριαντόπουλου, Αρμόδιου για την Αποκατάσταση από Φυσικές Καταστροφές και την Κρατική Αρωγή, του Γενικού Γραμματέα στο Υπουργείο Εσωτερικών, κ. Μιχάλη Σταυριανουδάκη, και του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Επενδύσεων και ΕΣΠΑ, κ. Δημήτρη Σκάλκου, και σε συνέχεια σχετικής προεργασίας από την Κυβερνητική Επιτροπή Κρατικής Αρωγής και την αρμόδια Υπό-Επιτροπή της, δημοσιεύτηκε την Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2023, η τροποποίηση της πρόσκλησης του Υπουργείου Εσωτερικών για την υποβολή πρότασης στο ΤΠΑ του Υπουργείου Εσωτερικών, στον άξονα προτεραιότητας 2.4 «Πρόληψη και διαχείριση κινδύνων», με τίτλο «Πρόγραμμα φυσικών καταστροφών για τους ΟΤΑ Α’ και Β’ βαθμού», συνολικού προϋπολογισμού 44,71 εκατ. ευρώ (ΑΔΑ: ΡΜ4Ι46ΜΤΛ6-8ΣΥ).

Η πρόσκληση αφορά τη χρηματοδότηση Δήμων, Δημοτικών Επιχειρήσεων Ύδρευσης-Αποχέτευσης (ΔΕΥΑ) και Περιφερειών για έργα πρόληψης και αποκατάστασης ζημιών από φυσικές καταστροφές.

Δείτε τι θα λάβουν οι Δήμοι Ιάσμου, Αλεξανδρούπολης, Σουφλίου και Σαμοθράκης για την αντιμετώπιση των καταστροφών από τις πρόσφατες καταστροφικές πυρκαγιές

  • Την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης με 550.000 ευρώ

  • Τον Δήμο Αλεξανδρούπολης με 250.000 ευρώ

  • Τον Δήμο Ιάσμου με 50.000 ευρώ

  • Τον Δήμο Σαμοθράκης με 200.000 ευρώ

  • Τον Δήμο Σουφλίου με 200.000 ευρώ