Ένα ακόμα brand με μετάξι Σουφλίου πετυχαίνει στην αγορά

Η f.g.t.onsilk, μια επιχειρηματική ιδέα που συνδέει την ελληνική παράδοση με το ταλέντο ενός εικαστικού, τοποθετήθηκε στην αγορά μόδας -και ειδικότερα στην κατηγορία ειδών πολυτελείας- την περίοδο της κρίσης, δοκίμασε τις αντοχές της και πλέον σχεδιάζει στρατηγική εξωστρέφειας.

Σύμφωνα με τη Ναυτεμπορική, ο Φίλιππος – Γεώργιος Τσινταβής, ο οποίος σχεδιάζει μεταξωτά φουλάρια που παράγονται από 100% ελληνικό μετάξι από το Σουφλί και ράβονται στο χέρι από γυναίκες εξειδικευμένες στη μεταποίηση αυτού του τύπου υφάσματος, δηλώνει υπερήφανος για την ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού στα προϊόντα του, που αποτελούν γι’ αυτόν μέσο έκφρασης.

Μεγαλωμένος σε οικογένεια με καλλιτεχνικές καταβολές, με θείο γνωστό γλύπτη και μητέρα πιανίστα, εξειδικεύτηκε στα εικαστικά και το textile design. Έζησε και σπούδασε στο Μιλάνο, όπου αποφοίτησε από την σχολή καλών τεχνών Brera Accademia di Belle Arti di Brera με τίτλους bachelor και master.

Εν συνεχεία επέστρεψε στην Ελλάδα, όπου αφιερώθηκε στην τέχνη της ζωγραφικής. Έγινε γνωστός από ατομικές εκθέσεις, αλλά κυρίως από το fashion design και την αποτύπωση έργων του σε μεταξωτά μαντήλια.

Η ιδέα που έγινε τάση

Όπως λέει στη «N», δημιούργησε το brand f.g.t.onsilk το 2015, με προσωπικές οικονομίες, σε μια περίοδο που τα capital controls είχαν καθηλώσει την αγορά. Διέβλεψε, ωστόσο, ότι το προϊόν στο οποίο θα εστίαζε το ενδιαφέρον του θα γινόταν τάση. Η ιδέα ήταν να προσεγγίσει το κοινό του με έναν πιο άμεσο τρόπο. Έτσι άρχισε να τυπώνει έργα του σε μεταξωτά υφάσματα που προμηθευόταν από τοπικούς παραγωγούς στο Σουφλί.

Ας σημειωθεί ότι η ανακάλυψη της τεχνητής μεταξωτής ίνας επέφερε σημαντικό πλήγμα στην τοπική οικονομία, ωστόσο τα παραδοσιακά μεταξωτά προϊόντα αποτελούν ακόμη σήμα κατατεθέν του Σουφλίου, όπου δραστηριοποιούνται πολλές μικρές επιχειρήσεις.

Ο κ. Τσινταβής τονίζει ότι τα μεταξωτά φουλάρια του παράγονται από 100% ελληνικό μετάξι και απευθύνονται σε κοινό υψηλών απαιτήσεων (με τις τιμές λιανικής να κυμαίνονται από 50 έως 300 ευρώ).

Μιλά για τα υψηλά κόστη , αλλά και για την ποιότητα κατασκευής που καθιστά το ελληνικό μετάξι μοναδικό προϊόν πολυτελείας.