Ένα δάκρυ κύλησε: 4 εκ ευρώ το μήνα χάνει η Εγνατία Οδός από τη μη λειτουργία διοδίων και στη Θράκη

Με πρωταρχικό και απόλυτο στόχο την κάλυψη των μνημονιακών μας υποχρεώσεων, ανεξάρτητα από την εξαθλίωση των πολιτών, συνεχίζουν τα γνωστά ΜΜΕ την γκρίνια για τη μη λειτουργία των διοδίων που είχαμε υποσχεθεί στους δανειστές μας.

Το δράμα των δανειστών δεν έχει τέλος…

Αυτή τη φορά, η Καθημερινή γράφει σε ρεπορτάζ της ότι η Εγνατία Οδός χάνει τουλάχιστον 4 εκατομμύρια ευρώ μηνιαίως, λόγω της μη λειτουργίας των τεσσάρων νέων σταθμών διοδίων που βρίσκονται σε Παμβώτιδα (Ιωάννινα), Μέστη (Κομοτηνή), Ιεροπηγή (Αργος Ορεστικό) και Ευζώνους (Κιλκίς). Οι τέσσερις σταθμοί διοδίων είχαν κατασκευαστικό κόστος 6,9 εκατ. ευρώ και παρόλο που έχουν παραδοθεί από τον ανάδοχο από τις 31 Αυγούστου 2017 στην εταιρεία, δεν λειτουργούν μέχρι και σήμερα. Και αυτό επειδή απουσιάζει η σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) που θα ορίζει την τιμολογιακή πολιτική, όπως αναφέρει η εφημερίδα.

Φταίνε οι υπουργοί που δεν υπογράφουν (θα φταίνε και αν υπογράψουν)

Την απόφαση πρέπει να υπογράψουν οι υπουργοί Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης και Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος. Κάθε σταθμός διοδίων προσθέτει πάνω από 2 εκατ. διελεύσεις οχημάτων τον χρόνο, περί τα 1 εκατ. ευρώ μηνιαίως. Ετσι, εκτιμάται ότι η Εγνατία Οδός έχασε από 1ης Σεπτεμβρίου μέχρι σήμερα έξι εκατ. ευρώ ή 133.000 ευρώ ημερησίως. Το ρεπορτάζ, βεβαίως, δεν αφιερώνει ούτε μια γραμμή στο πόσα έχασαν και χάνουν όλα αυτά τα χρόνια οι πολίτες που εκτός από τους φόρους σχεδόν στα πάντα, οπουδήποτε κι αν κινηθούν στη χώρα έχουν να πληρώνουν διόδια κάθε λίγα χιλιόμετρα.

Διαβάστε ακόμη  «Προοπτική Πολιτών» η νέα παράταξη που προέκυψε μετά την απόσυρση του «Πόλη και Πολίτες»

Άγχος για τα υπόλοιπα διόδια! Τραγωδία χωρίς τέλος

Η εφημερίδα υπενθυμίζει ότι εκτός από τους 4 αυτούς ανενεργούς σταθμούς, χάθηκε και η προθεσμία για τις 10 Οκτωβρίου με τη λειτουργία επιπλέον τεσσάρων σταθμών διοδίων (Θεσσαλονίκης, Ασπροβάλτας, Καβάλας και Στρυμονικού) ενώ δεν παραλείπει να αναφέρει ότι «ένας μνημονιακός στόχος ήταν η λειτουργία μέχρι 1η Νοεμβρίου δύο επιπλέον σταθμών (Σιάτιστας, Αρδανίου) και ο οποίος φυσικά δεν αναμένεται να επιτευχθεί», αποδίδοντας ευθύνες και στους εργαζομένους της Εγνατίας Οδού που, όπως σημειώνει « πραγματοποιούν «ανταρτοπόλεμο» στη λήψη των αποφάσεων για την ανάπτυξη των σταθμών διοδίων».