Εζήλωσε δόξα Ερντογάν και ζητά την φυλάκιση μας επειδή ασκούμε κριτική

Αποτελεί γενική παραδοχή πως η προσαρμογή από την πολιτική ανυπαρξία στην κατοχή μιας θέσης εξουσίας μπορεί να προκαλέσει φαινόμενα αυταρχισμού και αλαζονείας.Επιβεβαίωση αυτής της παραδοχής αποτελεί και το νομικό «ανοητούργημα» που μας κοινοποιήθηκε χθές (αγωγή Ζαμπούκη) και δυστυχώς δεν έχουν την ευκαιρία οι αναγνώστες του evrosonline.gr , καθώς έτσι θα μπορούσαμε να τους προσφέρουμε μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για διασκέδαση μιας και είναι δεδομένο πως με τους φαιδρούς ισχυρισμούς της αγωγής,  όχι μόνο η συκοφαντία δεν τεκμαίρεται αλλά δίνει την δυνατότητα σε κάποιον να κατηγορήσει τον δήμαρχο (εκτός από όλα τα αλλά για τα οποία είναι επιλήψιμος φυσικά) ότι διαθέτει και  κάκιστο χιούμορ. Βέβαια θα παραθέσουμε παρακάτω δυο χαρακτηριστικά αποσπάσματα από την συγκεκριμένη αγωγή για να αντιληφθούν οι αναγνώστες μας την αλαζονική και αυταρχική αντίληψη που διακατέχει τον δήμαρχο της πόλης μας. Καταρχάς προσπαθώντας να τεκμηριώσει την βλάβη που υπέστη η προσωπικότητα του αυτοαποκαλείται ως πρώτος πολίτης της πόλης,  κατά το πρώτος πολίτης της χώρας που συνήθως προσφωνούμε τους πρωθυπουργούς , φέρνοντας μας στο μυαλό και το περίφημο Λουδοβίκειο L’etat c’est moi (Το κράτος είμαι εγώ ). Παράλληλα βέβαια ζητά την εξάμηνη φυλάκιση μας επηρεαζόμενος ίσως από τους πρώτους πολίτες της Λευκορωσίας και της Τουρκίας ή και άλλων τριτοκοσμικών χωρών  καθώς μόνο εκεί γίνονται διώξεις και φυλάκισης ανθρώπων του τύπου. 

Διαβάστε ακόμη  Ευαισθησίες της ΕΛΑΣ, μετά τη δολοφονία της Κυριακής…

Το σημαντικότερο είναι όμως πως ο δήμαρχος  δεν αντιλαμβάνεται πως κανένας λογικός άνθρωπος δεν πρόκειται  να πιστέψει πως συκοφαντία αποτελεί το να λες πως μια πράξη είναι νόμιμη αλλά εγείρονται ζητήματα πολιτικής ηθικής λόγω εμπλοκής συγγενικού προσώπου ανθρώπου της δημοτικής αρχής στην πράξη αυτή. 

Και επειδή όπως είπαμε απέχει σχεδόν έναν χρόνο από την δικηγορία να του θυμίσουμε με την βοήθεια άσχετων παραδειγμάτων τι θα μπορούσε να θεωρηθεί συκοφαντία 

Συκοφαντία λοιπόν θα μπορούσε να θεωρηθεί ένα δημοσίευμα που αποκαλεί  κάποιον θηλυπρεπή με το γνωστό υβριστικό επίθετο. Πράγματι τότε το γεγονός θα ήταν άθλιο και συκοφαντικό 

Συκοφαντία ακόμη θα μπορούσε να θεωρηθεί ένα δημοσίευμα που θα αποκαλούσε κάποιον τοκογλύφο χωρίς στοιχεία 

Συκοφαντία θα μπορούσε να θεωρηθεί ένα δημοσίευμα που κατηγορεί κάποιον δικηγόρο -Εισαγγελέα ή δικαστή ως συμμετέχοντα σε παραδικαστικό σκάνδαλο 

Τι σχέση έχουν όμως όλα αυτά με τα δικά μας δημοσιεύματα ;; Μα φυσικά καμμία εμείς απλώς ασκούμε κριτική στην εξουσία όπως θεωρούνε ότι είναι υποχρέωση μας να κάνουμε