Καταγγελία για περίεργη διάκριση εις βάρους μαθητή στο 4ο Λύκειο Αλεξανδρούπολης

Ανάστατοι είναι γονείς και μαθητές του 4ου Λυκείου Αλεξανδρούπολης καθώς πριν μερικές ημέρες μέρες σημειώθηκε ένα περιστατικό που δημιουργεί μεγάλα ερωτηματικά.
Τα παρακάτω καταγγέλλουν μαθητές και γονείς που επικοινώνησαν με το alexpoli.gr. Τα στοιχεία των γονέων όπως και των εμπλεκόμενων δεν θα τα δημοσιεύσουμε καθώς σκοπός της δημοσίευσης της καταγγελίας δεν είναι να εκτεθεί κανένας αλλά να υπάρχει στο συγκεκριμένο σχολείο δίκαιη αντιμετώπιση των μαθητών.

Το 4 Λύκειο Αλεξανδρούπολης απέβαλε μαθητή 2 ημέρες μετά τον αγιασμό, την Τετάρτη 13/9 επειδή χτύπησε το κινητό του μέσα στο μάθημα. Ο διευθυντής του Λυκείου είχε ανακοινώσει ήδη ότι για το παράπτωμα αυτό η τιμωρία θα ήταν 2 ημέρες αποβολή. Ο καθηγητής που δίδασκε στην τάξη την ώρα που χτύπησε το κινητό, έστειλε τον μαθητή στον λυκειάρχη και ο λυκειάρχης τον τιμώρησε με 2 μέρες αποβολή όπως και είχε προειδοποιήσει.
Ακριβώς μια εβδομάδα μετά, την ώρα που δίδασκε ο ίδιος καθηγητής επαναλήφθηκε το ίδιο σκηνικό, μόνο που αυτή τη φορά χτύπησε το κινητό μιας μαθήτριας. Αντί να κάνει ότι και στην προηγούμενη περίπτωση ο καθηγητής, έκανε απλώς παρατήρηση στην μαθήτρια και το περιστατικό έληξε εκεί.
Η συμπεριφορά αυτή βέβαια ενόχλησε αρκετούς μαθητές και γονείς καθώς είναι απαράδεκτο οι μαθητές να αντιμετωπίζονται με δυο μέτρα και δυο σταθμά. Για το θέμα κάποιοι γονείς ενημέρωσαν τον διευθυντή ο οποίος με τη σειρά του φώναξε τον καθηγητή για να ρωτήσει τι συνέβη. Ο καθηγητής παραδέχτηκε ότι χτύπησε το κινητό της μαθήτριας αλλά δε την έστειλε στον λυκειάρχη γιατί νόμιζε πως ούτε ο προηγούμενος μαθητής δεν είχε τιμωρηθεί… Προέβη μάλιστα και σε μια ατυχέστατη σύγκριση σχετικά με το πόσο καλοί μαθητές είναι οι δυο…
Παρά το ότι υπήρξε παραδοχή της διαφορετικής αντιμετώπισης των δυο περιστατικών, τελικά δεν συνέβη έως χθες Παρασκευή τίποτα που να αποκαθιστά την αδικία εις βάρος του πρώτου μαθητή.

Σκοπός του παραπόνου των γονέων δεν είναι φυσικά να τιμωρηθεί η μαθήτρια. Ρωτούν όμως τι σκοπεύει να κάνει το σχολείο για την αποκατάσταση της αδικίας σε βάρος του μαθητή; Είναι λογικό να αφήνεται τελικά αυτή η εντύπωση των δυο μέτρων και δυο σταθμών στους μαθητές; Αυτή θα είναι η αντίληψη τους για τη δικαιοσύνη όταν ενηλικιωθούν και γίνουν ενεργά μέλη της κοινωνίας;

Μήπως τελικά το σχολείο χρωστάει μια δημόσια συγνώμη στον πρώτο μαθητή, για την διάκριση που έγινε;

Σε κάθε περίπτωση θα αναμένουμε με ενδιαφέρον μια απάντηση από το 4ο Λύκειο Αλεξανδρούπολης, προς τους γονείς που έχουν αναστατωθεί, την οποία βεβαίως θα δημοσιεύσουμε.