Λαϊκή Συσπείρωση: Τραγικό το οδικό δίκτυο του Έβρου

Την απελπιστική κατάσταση που παρουσιάζει το οδικό δίκτυο του Δήμου Ορεστιάδας και του βορείου Έβρου γενικότερα κατήγγειλε η αντιπολίτευση του δήμου Ορεστιάδας στην πρόσφατη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου.

Ο Σταμάτης Γκατζίδης, επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Ορεστιάδας σε ερώτηση που κατέθεσε λόγο για την άθλια κατάσταση των οδικών δικτύων, αποδίδοντας ευθύνες στις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ, της Ν.Δ και τώρα της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, που ακολουθώντας τις μνημονιακές πολιτικές της ΕΕ εγκατέλειψαν το οδικό δίκτυο της περιοχής μας στην τύχη του.

Όπως κατήγγειλε, η αρμόδια τεχνική υπηρεσία της περιφερειακής Ενότητας Έβρου, που έχει στην ευθύνη της την συντήρηση του οδικού δικτύου από τη Μάντρα μέχρι το Ορμένιο, βρίσκεται σε κατάσταση κυριολεκτικά αποσύνθεσης. Οι μνημονιακές απαγορεύσεις για νέες προσλήψεις αποδεκάτισαν κυριολεκτικά τις τεχνικές υπηρεσίες. Το προσωπικό που απέμεινε είναι ελάχιστο και στην υπηρεσία αυτή, που έχει στην ευθύνη της τη συντήρηση οδικού δικτύου 750 χιλιομέτρων, πριν 15 χρόνια υπηρετούσαν στο εργοτάξιο του Σοφικού 25 εργαζόμενοι, σήμερα απέμειναν μόνο 5. Η τελευταία πρόσληψη στις Τεχνικές υπηρεσίες έγινε το 1996 πριν από 21 χρόνια. Και ο νεότερος εργαζόμενος είναι ηλικίας 55 χρόνων.

Επίσης, σύμφωνα με τη Λαϊκή Συσπείρωση, υπάρχουν ελάχιστα «γερασμένα» μέσα στη διάθεση των εργαζομένων( ένα JCB, 3 φορτηγά και 2 αλατιέρες με μαχαίρι). Η τελευταία φορά που η αρμόδια υπηρεσία ενισχύθηκε με 2 φορτηγά ήταν πριν από 13 χρόνια το 2004.

«Και η κοροϊδία με τον αμαρτωλό και αιματοβαμμένο κάθετο άξονα, που κατάντησε της Άρτας το γεφύρι, συνεχίζεται από όλες τις κυβερνήσεις. Στην ίδια απαράδεκτη κατάσταση βρίσκονται και οι δρόμοι εντός των δημοτικών και κοινοτικών ορίων, που την ευθύνη συντήρησης έχουν οι Δήμοι. Η κατάσταση των δρόμων αυτών συνεχώς χειροτερεύει και μετατρέπονται σε «κολυμπήθρες» με τις πρώτες βροχές. Οι περικοπές από το 1ο , 2ο και 3ο μνημόνιο έχουν φέρει τους Δήμους στην αδυναμία, να μην μπορούν να κάνουν σοβαρές παρεμβάσεις και να περιορίζονται ( με τα κουβαδάκια) σε μπαλώματα. Βαρύτατες όμως είναι οι ευθύνες που έχουν διαχρονικά και οι τοπικές αρχές (περιφέρεια , Νομαρχία, Δήμοι) που όλα αυτά τα χρόνια αδιαμαρτύρητα αποδέχονται και στηρίζουν τις αντιλαϊκές πολιτικές των εκάστοτε κυβερνήσεων».
Στην κατάσταση των δρόμων στο δήμο Ορεστιάδας αναφέρθηκε και η επικεφαλής της παράταξης «Ορεστιάδα Τόπος να Ζω» Μαρία Γκουγκουσκίδου, «τόσο αυτό εντός του αστικού ιστού της πόλης, το οποίο, με τις αμέτρητες λακκούβες, καθιζήσεις, ανισόπεδες επιφάνειές του, φθείρει καθημερινά και καταστρέφει τα αυτοκίνητά μας, όσο και αυτό που συνδέει την πόλη με τις τοπικές κοινότητες κι αυτές μεταξύ τους, το οποίο πλέον, στα συγκεκριμένα τμήματα που ανήκουν στην αρμοδιότητα του Δήμου, αποτελεί κίνδυνο για τη σωματική ακεραιότητα και τη ζωή των διερχομένων. Θέσαμε τη δημοτική αρχή προ των ευθυνών της για οτιδήποτε συμβεί εξαιτίας της τραγικής κατάστασης των δρόμων μας, χωρίς όμως δυστυχώς να έχουμε καμία ανταπόκριση από αυτήν. Η δημοτική αρχή συνεχίζει να κωφεύει μπροστά στις αγωνιώδεις εκκλήσεις των δημοτών για παρεμβάσεις στο οδικό δίκτυο του Δήμου μας».

Διαβάστε ακόμη  Μαργαρίτης Σχοινάς από Αλεξανδρούπολη: Η Θράκη αναδεικνύεται σε έναν πυλώνα, μία βιτρίνα της Ευρώπης