Λαμπερή τουριστική καμπάνια για την Κων/πολη, φτωχός συγγενής η ΑΜΘ…

Εντυπωσιακή και γεμάτη αστέρες της μόδας και των social media η φετινή τουριστική καμπάνια της Κωνσταντινούπολης, η οποία είναι άλλωστε μία από τις 10 πιο περιζήτητες πρωτεύουσες στον κόσμο σε επίπεδο ταξιδίων, σπάζοντας ρεκόρ ταξιδιωτικής κίνησης το 2018 με 13,4 εκατομμύρια τουρίστες!
Οι πρώτες εικόνες που φτάνουν μέσα από τις διάφορες ιστοσελίδες προκαλούν θαυμασμό, αλλά κι ένα μικρό παράπονο, αφού μπροστά στη συγκεκριμένη καμπάνια, η όποια προσπάθεια τουριστικής προβολής επιχειρείται από την περιφέρεια ΑΜΘ μας κάνει να νιώθουμε σαν φτωχοί συγγενείς.

Βεβαίως, μιλάμε για μία πόλη-σύμβολο και για δυσθεώρητα οικονομικά μεγέθη που δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να ανταγωνιστεί όχι μόνο η ΑΜΘ και η Ελλάδα αλλά και πολλές ευρωπαϊκές χώρες. Ωστόσο, κι επειδή, πολλές φορές, δεν θέλει κόπο και χρήμα, αλλά τρόπο, καλό θα ήταν, έστω στην επόμενη αυτοδιοικητική περίοδο, να γίνει μια πιο σοβαρή δουλειά στον τομέα της προβολής της ΑΜΘ, όχι μόνο μέσα από «ταπεινά» περίπτερα σε επαναλαμβανόμενες τουριστικές εκθέσεις, αλλά και μία εμπνευσμένη «αντεπίθεση», ίσως στο ψηφιακό κομμάτι και ειδικά στα social media, όπου η περιφέρειά μας, δυστυχώς, είναι σχεδόν ανύπαρκτη.

Κορυφαία καμπάνια

Η νέα διεθνής, ψηφιακή τουριστική καμπάνια, με στόχο το ταξιδιωτικό κοινό από τις χώρες της Μέσης Ανατολής, έχει τον εύγλωττο τίτλο «Visit İstanbul».
Η καμπάνια είναι πρωτοβουλία του δήμου της Κωνσταντινούπολης και θα στηριχθεί στην προβολή των ιστορικών και πολιτισμικών αξιών της πόλης σε διεθνή κλίμακα. Στόχος είναι, εκτός από τις αγορές της Μ. Ανατολής, το ταξιδιωτικό κοινό του Ην. Βασιλείου, της Λατινικής Αμερικής, της Ρωσίας, των ΗΠΑ, της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ινδίας και της Κίνας.

Διαβάστε ακόμη  Αλεξανδρούπολη – Λάρνακα: Πότε αρχίζει επίσημα η απευθείας αεροπορική σύνδεση

Κατά τη διάρκεια της χρονιάς, η προβολή θα διεξαχθεί κυρίως σε ψηφιακές πλατφόρμες στις χώρες-στόχους. Ήδη έχει δημοσιευθεί στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης του πρότζεκτ το πρώτο θεματικό βίντεο για την Ιστορία της Κωνσταντινούπολης με τίτλο «Meet With History Of Your Dream City». Στο βίντεο, το οποίο περιλαμβάνει αυθεντικές μουσικές συνθέσεις, παρουσιάζονται εξαιρετικά πολύχρωμες και εντυπωσιακές εικόνες από την ιστορία της Κωνσταντινούπολης, ενώ το επόμενο θα επικεντρωθεί στη γαστρονομία.

Για τις ανάγκες της καμπάνιας 4 προσωπικότητες από το χώρο της μόδας, διάσημες στα social media, συναντήθηκαν στην Κωνσταντινούπολης και ξεναγήθηκαν για 3 ημέρες κοινοποιώντας φωτογραφίες τους στο διαδίκτυο (οι Laura Como από την Ιταλία, Barbora Ondrackova από την Τσεχία, Michèle Krusi από την Ελβετία και Simla Canpolat από την Τουρκία).

Το ‘Visit İstanbul’ που είναι επίσης γνωστό ως το πρώτο επίσημο πρότζεκτ μάρκετινγκ πόλεων στην Τουρκία, θα περιλαμβάνει διάσημους αστέρες από το χώρο των ταξιδίων όπως οι Jeniffer Tuffen από την Αγγλία, Dotz Soh από τη Σιγκαπούρη και Umit Yoruk από την Τουρκία, οι οποίοι θα ταξιδέψουν στην πόλη και θα παραμείνουν για 5 ημέρες από τις 17 έως τις 21 Μαρτίου.