Ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης της μείζονος αντιπολίτευσης του Δήμου Αλεξανδρούπολης “Πόλη και Πολίτες” Ευάγγελος Λαμπάκης, εγκαλεί τον δήμαρχο Αλεξανδρούπολης για λανθασμένες ή ψευδείς δηλώσεις αναφορικά με το σημείο μεταφοράς του ΚΤΕΛ Αλεξανδρούπολης, σχολιάζοντας με καυστικό τρόπο το γεγονός ότι ο κ. Ζαμπούκης κατά την διάρκεια των συνεδριάσεων του δήμου, δεν παίρνει λεπτό τα μάτια του από το κινητό του τηλέφωνο, με αποτέλεσμα να μην έχει γνώση του τι ακριβώς συμβαίνει εντός της αίθουσας των συνεδριάσεων του δημοτικού συμβουλίου.

Με ανακοίνωση της η δημοτική παράταξη της μείζονος αντιπολίτευσης “Πόλη και Πολίτες” και ο επικεφαλής της Ευάγγελος Λαμπάκης κατακεραυνώνουν τον δήμαρχο Αλεξανδρούπολης Γιάννη Ζαμπούκη αναφορικά με λανθασμένες ή ψευδείς πληροφορίες σχετικά με το σημείο μεταφοράς των ΚΤΕΛ, δηλώσεις που γίνανε δημόσια.

Ακολουθεί το κείμενο της δημοτικής παράταξης “Πόλη και Πολίτες”

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΦΗΣΕ ΚΑΤΩ ΤΟ ΚΙΝΗΤΌ ΣΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΖΑΜΠΟΥΚΗ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΨΕ!!

«Όταν παίζεις με το κινητό σου όλη την ώρα στην συνεδρίαση και δεν προσέχεις τι λέγεται και τι ψηφίζεται, αυτά θα συμβαίνουν.

Βγήκε και είπε δημόσια πως το συμβούλιο αποφάσισε να κατασκευαστεί το ΚΤΕΛ στα δυτικά, μέσα από την συζήτηση για Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο.

Αυτό που έγινε πραγματικά στο συμβούλιο, έπειτα από πιέσεις δικές μας αλλά και της υπόλοιπης αντιπολίτευσης, ήταν να επιλεγούν δύο σημεία, ως δικλείδα ασφαλείας για να μην υπάρξουν και άλλες καθυστερήσεις.

Ένα ανατολικά και ένα δυτικά.

Διαβάστε ακόμη  Υπεγράφη η σύμβαση για το έργο "Κάθετος 'Άξονας Εγνατίας Οδού Αρδάνιο - Ορμένιο: Παράκαμψη Προβατώνα σε 16 μήνες έτοιμο το έργο

Ας δούμε ξεκάθαρα και ρεαλιστικά τα δεδομένα, ανατολικά υπάρχουν ΕΤΟΙΜΑ:

α) 12 άδειες για την ίδρυση ΚΤΕΛ που πληρώθηκαν από το ΚΤΕΛ,

β) μίσθωση του ΚΤΕΛ από την ΓΑΙΑΟΣΕ σε ακίνητο που συνορεύει με ακίνητο ιδιοκτησίας του ΚΤΕΛ,

γ) ο Γαλλικός Σταθμός είναι εκτός εμβέλειας του υπό ίδρυση ΚΤΕΛ,

δ) το ΚΤΕΛ είναι μονόδρομος να ιδρυθεί ανατολικά μαζί μ΄όλες τις μορφές των άλλων μέσων μεταφοράς και με τον νέο κόμβο που κατασκευάζεται τώρα και

ε) ο αγώνας που έδωσε για όλα αυτά από το 2011 έως το 2019 ο Δήμος μαζί με το ΚΤΕΛ ήταν πολύ μεγάλος.

Αντίθετα δυτικά δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ μελέτη και προπάντων υπάρχει απόφαση του ανώτατου Δικαστηρίου της χώρας (ΣΤΕ) που απαγορεύει την ίδρυση κέντρου μεταφορών.

Οποιαδήποτε προσπάθεια αλλαγής από ανατολικά στα δυτικά απαιτεί νέα απόφαση του ΣΤΕ, που με βεβαιότητα το άνω Δικαστήριο δεν θα τροποποιήσει την προηγούμενη απόφαση του διότι η επέκταση του σχεδίου πόλης της Ν. Χιλής στηρίχθηκε και συμπεριέλαβε αυτή την απαγόρευση.

Πέραν τούτου το Γ.Π.Σ. θα τιναχθεί στον αέρα διότι η χρήση στο χώρο αυτό πρόβλεπε ΑΛΛΗ ΧΡΗΣΗ και απαγόρευση ίδρυση σταθμών μέσων μεταφοράς, όπως προαναφέρθηκε.

Δυστυχώς ο λαϊκισμός του Δημάρχου θέλει να βάλει σε περιπέτειες τους ανθρώπους του ΚΤΕΛ, χαϊδεύοντας τους τα αυτιά, κόντρα στο συμφέρον τους αλλά και το συμφέρον της πόλης».