Από 4,5 ώρες αυξήθηκε σε 10 ώρες το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη

Όπως επισημαίνει το «Έθνος», χωρίς τρένο εδώ και δύο χρόνια παραμένει η Θράκη παρά την επισκευή της σιδηροδρομικής γραμμής και ενώ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε την επαναλειτουργία της γραμμής από τις αρχές Ιουλίου.

Αν και τα προβλήματα αποκαταστάθηκαν από Θεσσαλονίκη για Αλεξανδρούπολη, μπαίνουν τρένα μόνο για την μεταφορά εμπορευμάτων και όχι πολιτών. Όσοι επιβάτες θέλουν να ταξιδέψουν προς Αλεξανδρούπολη θα πρέπει να επιβιβαστούν με τρένο από τη Θεσσαλονίκη μέχρι τη Δράμα και από  κει θα πρέπει να μετεπιβιβαστούν σε λεωφορεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με προορισμό την ακριτική πόλη.

Κακή γραμμή-έλλειψη βαγονιών, μηχανοδηγών

Διαβάστε ακόμη  ΣτΕ: Ανοίγει ο δρόμος για να επιστρέψουν στην εργασία τους οι ανεμβολίαστοι εργαζόμενοι στο χώρο της υγείας

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η έλλειψη βαγονιών-μηχανοδηγών αλλά και η κακή κατάσταση της γραμμής η οποία ουσιαστικά διπλασίασε το χρόνο της διαδρομής από 4,5 σε 8,5 ώρες (που πολλές φορές γίνονταν 10 ώρες) οδήγησε τους υπεύθυνους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αποσύρουν τις επιβατικές αμαξοστοιχίες από τις ράγες.

Ούτε όμως και στη γραμμή Ορμένιο-Αλεξανδρούπολη που είναι καινούρια, τα δρομολόγια είναι συχνά λόγω έλλειψης βαγονιών και μηχανοδηγών. Ο σιδηροδρομικός αποκλεισμός της Θράκης έχει προκαλέσει την έντονη αντίδραση και δυσφορία των τοπικών φορέων αλλά και των βουλευτών της περιοχής οι οποίοι μιλούν για συνέχιση της υποβάθμιση της περιοχής.

 THESSNEWS_DESK