Στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και στο να γίνει γνωστό το brand name Θράκης ώστε να μπορέσουν οι επιχειρήσεις της περιοχής να δημιουργήσουν μια υπεραξία του ανθρώπινου δυναμικού αλλά και των προϊόντων που υπάρχουν στην περιοχή, στοχεύει η νέα Διοίκηση της Ομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Θράκης (ΟΕΕΘ) η οποία αναδείχθηκε πριν από λίγες ημέρες.

«Στην περίοδο της πανδημίας δημιουργήθηκαν σημαντικά προβλήματα στην επιχειρηματικότητα και ειδικά στη Θράκη τα οποία καλούμαστε σε αυτήν την καινούργια θητεία να τα αντιμετωπίσουμε και να μπορέσουμε να δώσουμε λύσεις» σχολίασε στην ΕΡΤ Ορεστιάδας ο αντιπρόεδρος της ΟΕΕΘ, Βασίλης Κασαπίδης.

Σύμφωνα με τον κ. Κασαπίδη, η προηγούμενη Διοίκηση με πρωτοβουλία του προέδρου της Κωνσταντίνου Χατζημιχαήλ έθεσε πολύ υψηλά τον πήχη και με πολύ σημαντικές παρεμβάσεις δημιουργήθηκε το brand name Θράκης, ενώ αξιοποιήθηκε και ένα πολύ σημαντικό εργαλείο που ήταν το οικονομικό αποτύπωμα της Θράκης. Πρόκειται για την ετήσια έρευνα που έδινε σημαντικά στοιχεία από τις αφίξεις στα Τελωνεία της περιοχής πόσοι επισκέπτες εισέρχονται με τις ρυθμό έρχονται από τις ξένες χώρες, αλλά γενικότερα και από την συνολική κίνηση των επιχειρήσεων, είτε είναι εμπορικών, είτε είναι μεταποίησης, είτε είναι επιχειρήσεις τουρισμού.

Διαβάστε ακόμη  ΥΠΑΑΤ / Νέα mobile εφαρμογή «i-AGRIC» για αγρότες/υπηρεσίες που διαθέτει.

Όπως διαβεβαίωσε ο κ. Κασαπίδης, αυτό το οικονομικό αποτύπωμα για την περιοχή της Θράκης τα στοιχεία τα οποία αξιοποιήθηκαν από πολλούς φορείς της περιοχής θα συνεχιστεί και με τη σημερινή Διοίκηση.

Στην πρώτη συνεδρίαση του Δ.Σ. η οποία έχει προγραμματισθεί περίπου προς το τέλος Αυγούστου αναμένεται να τεθούν οι στόχοι και οι προτεραιότητες της τριετούς θητείας.

Ερτ