Σάλος από τις συγχωνεύσεις τμημάτων και στο 3ο Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης: Παραίτηση διευθυντή και διαμαρτυρίες

Πολύ λίγο κράτησαν οι πανηγυρισμοί του βουλευτή Έβρου της ΝΔ Σταύρου Κελέτση για την αμεση κινητοποίηση του Υπουργείου Παιδείας αναφορικά με τη σύμπτυξη τμημάτων και τα κενά εκπαιδευτικών στο ΓΕΛ Σουφλίου. Αυτή τη φορά, στην μία επιστολή διαμαρτυρίας που συνυπογράφουν καθηγητές, γονείς και  μαθητές του 3ου Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης, περιγράφεται ένα άνευ προηγουμένου μπάχαλο στα σχολεία, για το οποίο σας είχαμε προϊδεάσει μέσα από πρόσφατο δημοσίευμά μας, με το οποίο, εκπαιδευτικοί κατήγγειλαν ότι υπάρχει θέμα νομιμότητας στη λειτουργία και τις αποφάσεις της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Έβρου. 

Διαβάστε την Eπιστολή – Διαμαρτυρία για τη σύμπτυξη τμημάτων της Α΄τάξης του 3ουΓυμνασίου Αλεξανδρούπολης:

«Κατόπιν άτυπης εντολής για σύμπτυξη τμημάτων του 3ου Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης και με δεδομένη την υποβολή αίτησης παραίτησης του Διευθυντή του σχολείου μας, κρίναμε σκόπιμο να κοινοποιήσουμε τη διαμαρτυρία μας  παραθέτοντας ακολούθως σοβαρούς αντικειμενικούς λόγους.

Ι. Αρχικά υπενθυμίζεται ότι πρόκειται για το μεγαλύτερο σε αριθμό μαθητών Γυμνάσιο της πόλης (423 μαθητές/τριες) με εκατόν τριάντα (138) μαθητές/τριες  εγγεγραμμένους στην Α΄ Γυμνασίου. Μέχρι σήμερα και, όπως είχε προ μηνών εγκριθεί από τη ΔΙΔΕ Έβρου, λειτουργούν έξι τμήματα. Από τις 25 Οκτωβρίου μετακινήθηκαν καθηγητές, που είχαν αρχικά τοποθετηθεί στο σχολείο μας, σε άλλες σχολικές μονάδες, χωρίς να έχει προηγηθεί έγγραφη απόφαση σύμπτυξης τμημάτων από τη ΔΙΔΕ Έβρου, με αποτέλεσμα τη δημιουργία πολλών κενών στη διδασκαλία μαθημάτων.

ΙΙ.  Στο σχολείο ήδη λειτουργούν τμήματα με έως 28 μαθητές, έπειτα από μετεγγραφές και κατόπιν προφορικής εντολής της οικείας ΔΙΔΕ, στις μεγαλύτερες αίθουσες της σχολικής μας μονάδας. Στα τμήματα υπάρχουν μαθητές με ποικίλες μαθησιακές δυσκολίες (αυτισμό, βαρηκοΐα, προβλήματα όρασης, υπερκινητικότητα κ.α.), οπότε ο μέγιστος αριθμός φοιτούντων θα έπρεπε να είναι μειωμένος κατά τρεις, ενώ συμβαίνει το αντίθετο!

Διαβάστε ακόμη  Ν. Γεωργιάδης: Οι ύβρεις, τα τιμολόγια του δημοσίου, η Τζόζεφιν και το…Κιλκίς!

ΙΙΙ. Στο  σημείο  αυτό  κρίνεται απαραίτητο να γίνει αναφορά στην παιδαγωγική, μαθησιακή και εκπαιδευτική πτυχή της απόφασης περί σύμπτυξης των τμημάτων. Μετά από δύο χρόνια τηλεκπαίδευσης, ούτως ή άλλως η προσαρμογή των παιδιών στην Α΄ Γυμνασίου αποδείχθηκε ιδιαίτερα δύσκολη και θα επιβαρυνθεί ακόμη περισσότερο, εφόσον  οι μαθητές θα υποχρεωθούν να αλλάξουν συμμαθητές και καθηγητές στα μέσα του Α΄ τετραμήνου μετά τη νέα κατανομή μαθημάτων.

ΙV.Χρειάζεται επίσης να τονισθεί ότι η σύμπτυξη τμημάτων μπορεί να αποδειχθεί και πρακτικά αδύνατη, γιατί στο μεσοδιάστημα έχουν χαθεί πολλές διδακτικές ώρες σε κάποια τμήματα, μετά τη μετακίνηση των καθηγητών τους, ενώ σε άλλα η διδασκαλία συνεχιζόταν ομαλά με συνέπεια να υπάρχει μεγάλη απόκλιση στη διδαχθείσα ύλη.  

Καταληκτικά, λαμβάνοντας  υπόψη  τα  παραπάνω, ζητούμε να εξακολουθήσει να  λειτουργεί  το σχολείο με έξι (6) τμήματα και να καλυφθούν τα κενά των καθηγητών άμεσα, προκειμένου να διασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία του Γυμνασίου μας.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων

Το 15μελές Μαθητικό Συμβούλιο