Στο πλοίο που καταγγέλλεται ότι ρυπαίνει περιοχή Natura ποζάρουν Χατζημιχαήλ και Χατζηκωνσταντίνου

Επιθεώρηση της πλατφόρμας Castoro 10 και ενημέρωση  για τη διαδικασίας συγκόλλησης & πόντισης των σωλήνων του υποθαλάσσιου αγωγού σύνδεσης του Πλωτού Τερματικού Σταθμού Αποθήκευσης & Επαναεριοποίησης Φυσικού Αερίου – FSRU, νοτιοδυτικά του λιμένα Αλεξανδρούπολης, με το Εθνικό Σύστημα Μεταφοράς Φυσικού Αερίου είχαν την Τρίτη ο πρόεδρος και ο δ/νων σύμβουλος του ΟΛΑ Κ. Χατζημιχαήλ και Κ. Χατζηκωνσταντίνου αντίστοιχα. 

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με δημοσιεύματα και καταγγελίες, το συγκεκριμένο πλοίο που έχει 130 εργαζόμενους, απορρίπτει λύματα μέσα στη  θάλασσα και μάλιστα πλησίον περιοχής natura. Για το θέμα παρενέβη και η Οικολογική Εταιρεία Έβρου, ζητώντας απαντήσεις.

« Χθες, την Τετάρτη 5/7/2023 λάβαμε ένα ανώνυμο κείμενο με περιβαλλοντικό αντικείμενο.

Ο συντάκτης αυτού, αναφέρεται στο πλοίο CASTORO 10 το οποίο βρίσκεται στα ανοιχτά της Αλεξανδρούπολης και κατασκευάζει (κολλάει, ποντίζει κλπ) τον αγωγό που θα  συνδέει το πλοίο του  FSRN ανοιχτά της  Μεσημβρίας, με το δίκτυο του ΤΑΡ στην Αμφιτρίτη. Αυτό το πλοίο, έχει 130 εργαζόμενους σε 24ωρη βάση.

Αυτοί οι 130 εργαζόμενοι του πλοίου, παράγουν  και βοθρολύματα όπως είναι φυσικό, από πλύσιμο, τη χρήση τουαλέτας κλπ. Αυτά,  εκτιμώνται σε 5 τόνους ημερησίως. Τα βοθρολύματα αυτά, ρίχνονται στη θάλασσα, μπροστά από την πόλη.

Διαβάστε ακόμη  Πανελλήνιο μετάλλιο για Φάνη και Άννα Μήτκα του Εθνικού στο πινγκ πονγκ

Τα ερωτήματα που προκύπτουν από τα παραπάνω, έχουν ως εξής.

1)  Τι θα γίνει με ένα νότιο άνεμο;

2) Θα έρθουν στις ακτές Αλεξανδρούπολης – Μάκρης όλα αυτά τα παραγόμενα «προϊόντα»;

3)Πως αντιδρά  ο Δήμος – ΔΕΥΑΑ που δεν πηγαίνουν τα λύματα για επεξεργασία στο βιολογικό;

Το βέβαιο είναι  ότι οφείλουν να δραστηριοποιηθούν άμεσα:

• Η αρμόδια Υπηρεσία Δημόσιας Υγείας

•  Η αρμόδια Υπηρεσία Περιβάλλοντος

• Ο Δήμος- ΔΕΥΑΑ Αλεξανδρούπολης

• Το Λιμεναρχείο Αλεξανδρούπολης»

Άραγε το διοικητικό δίδυμο του ΟΛΑ δεν εντόπισε τίποτα μεμπτό κατά την… επιθεώρηση του πλοίου; 

«Με το έργο να προχωρά ταχύτατα και την Αλεξανδρούπολη και τον λιμένα της να μετασχηματίζονται σε διεθνή ενεργειακό κόμβο, πλησιάζουμε ολοένα και εγγύτερα στον στόχο της ενεργειακής ασφάλειας & αυτονομίας της χώρας και της Ευρώπης!» αναφέρει ο κ. Χατζημιχαήλ σε σχετική ανάρτηση και το ερώτημα είναι αν για χάρη της ταχύτητας και της ενεργειακής «ασφάλειας» κάνουμε τα στραβά μάτια για την προστασία του περιβάλλοντος;