Συγνώμη ζήτησε η ΔΕΗ από τους κατοίκους του Μαΐστρου…

Απαντώντας σε δημοσιεύματα εφημερίδων του τοπικού τύπου για διαμαρτυρίες και παράπονα σχετικά με λογαριασμούς ρεύματος στον οικισμό Μαΐστρου του Δήμου Αλεξανδρούπολης ο ΔΕΔΔΗΕ/Περιοχή Αλεξανδρούπολης διευκρινίζει τα παρακάτω:
1. Κατά την προγραμματισμένη τετραμηνιαία καταμέτρηση του Οκτωβρίου 2015 στον οικισμό Μαΐστρου δεν ελήφθησαν από τα εντεταλμένα όργανα του ΔΕΔΔΗΕ (εργολάβος καταμέτρησης) οι πραγματικές ενδείξεις ορισμένων μετρητών χρηστών, με αποτέλεσμα να εκδοθούν από τους προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας λογαριασμοί που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
2. Το πρόβλημα εντοπίστηκε εκ των υστέρων και έγιναν οι διορθωτικές κινήσεις (μεταξύ των οποίων και απομάκρυνση προσωπικού του εργολάβου), ώστε να μην επαναληφθεί στο μέλλον.
3. Κατά την προγραμματισμένη τετραμηνιαία καταμέτρηση του Φεβρουαρίου 2015 στον ίδιο οικισμό ελήφθησαν οι σωστές πλέον ενδείξεις και εκδόθηκαν από τους προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας λογαριασμοί, που ουσιαστικά έχουν και καταναλώσεις του προηγουμένου τετραμήνου (Ιούλιος – Οκτώβριος 2015). Έτσι εκδόθηκαν οι λογαριασμοί, που προκάλεσαν τις εύλογες διαμαρτυρίες των χρηστών (πελατών).
4. Ο ΔΕΔΔΗΕ έχει έρθει σε συνεννόηση με τους προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας και γίνονται αναθεωρήσεις των υπόψη λογαριασμών για όσους εκ των οικιακών χρηστών θεωρούν ότι οι εκκαθαριστικοί λογαριασμοί για το τετράμηνο, Ιούλιος 2015 – Οκτώβριος 2015, δεν ανταποκρίνονται στην πραγματική τους κατανάλωση. Οι χρήστες μπορούν να απευθύνονται στα γραφεία εξυπηρέτησης του ΔΕΔΔΗΕ Αλεξανδρούπολης (Καποδιστρίου 24) καθημερινά από τις 08:00 έως και τις 14:00, προκειμένου να ελέγχονται οι καταναλώσεις. Σε όσες περιπτώσεις διαπιστωθούν λάθη θα αναθεωρούνται οι καταναλώσεις και θα εκδίδονται νέοι λογαριασμοί. Για τους υπόλοιπους χρηστές πλην των οικιακών δεν τίθεται θέμα αναθεώρησης.
5. Ζητούμε συγνώμη από τους χρήστες για την ταλαιπωρία που υπέστησαν και θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να μην δημιουργηθούν στο μέλλον παρόμοιες καταστάσεις.
10 Μαρτίου 2016

Διαβάστε ακόμη  7 μήνες μετά τις φωτιές, η απόφαση Κελέτση για ανασύσταση του Μελισσοκομικού Πάρκου Σουφλίου

Στο μεταξύ οι κάτοικοι με κοινή τους επιστολή επισημαίνουν ότι ζητούν ακύρωση των φουσκωμένων λογαριασμών και διαμαρτύρονται έντονα. Αναλυτικά η επιστολή τους:

Ύστερα από την αποστολή των λογαριασμών της ΔΕΗ στον οικισμό της Μαΐστρου του Δήμου Αλεξανδρούπολης και τις έντονες διαμαρτυρίες των δημοτών περί υπέρογκων χρεώσεων στα οικιακά τιμολόγια, οι κάτοικοι του οικισμού μας, διαμαρτύρονται για τα εξής:

Ζητάμε την ακύρωση των ανωτέρω λογαριασμών, καθότι δεν νοείται να χρεώνονται οι κάτοικοι λάθη και παραλήψεις της υπηρεσίας, εξαιτίας της μη καταμέτρησης, επί 8 μήνες τουλάχιστον και να επωμίζονται αυξημένες χρεώσεις, λόγω του κλιμακωτού τιμολογίου και την αύξηση των λοιπών χρεώσεων.

Ζητάμε την επανέκδοση των λογαριασμών με μειωμένη την τιμή της κιλοβατώρας και των λοιπών χρεώσεων.

Σε μια εποχή που η κοινωνική πολιτική κάθε εταιρίας έχει τον πρώτο λόγο, τα νοικοκυριά στον οικισμό μας έχουν τιναχτεί στο αέρα με τα υπέρογκα ποσά που εστάλησαν και αδυνατούν να πληρώσουν.

Τέλος ρωτάμε την εταιρία, τι προτίθεται να κάνει με τα παραπάνω, με σκοπό να μειωθεί το κόστος των καταναλωτών, καθώς αναγνωρίζει το λάθος της.

Οι κάτοικοι του οικισμού

Newsroom Alexpoli.gr