Το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης δεν έχει φώτα! Στο κατά τα άλλα στρατηγικής σημασίας λιμάνι, στον αναπτυξιακό, γεωπολιτικό και ενεργειακό κόμβο του Έβρου, όταν πέσει η νύχτα, χρειάζεσαι φακό για να κινηθείς με σχετική ασφάλεια στη χερσαία ζώνη του! Μάλιστα, οι Αμερικάνοι αφού είδαν και αποείδαν, αποφάσισαν να εγκαταστήσουν προσωρινά δικά τους φώτα… Την ίδια στιγμή, ο Οργανισμός Λιμένα δεν μπορεί να
προκηρύξει διαγωνισμό για την εγκατάσταση φωτισμού στους προβλήτες καθώς δεν επαρκεί το προσωπικό που διαθέτει για τη διαδικασία…!
Όλα αυτά τα αποκαλύπτει η στήλη «Inside Stories» του Οικονομικού Ταχυδρόμου:
«Η Ελλάδα βρίθει ιστοριών γραφειοκρατικής τρέλας. Και χωρίς να είμαι υπερβολικός σχεδόν κάθε μέρα φτάνει στα αυτιά μου και μία καινούργια. Πια δεν πρέπει να μας εκπλήσσει τίποτα αλλά εγώ θα τα γράφω μπας και ακούει κανείς σε κυβέρνηση ή όπου αλλού.
Έμαθα, λοιπόν, ότι το στρατηγικής σημασίας λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, για το οποίο τόσος πολύς λόγος έχει γίνει από εγχώριες και συμμαχικές δυνάμεις δεν έχει φώτα!
Ναι, ναι σωστά διαβάσατε…
Το βράδυ δεν μπορούν να γίνουν εκφορτώσεις εμπορευμάτων από τα πλοία με αποτέλεσμα οι απώλειες σημαντικών εσόδων για τον Οργανισμό Λιμένος Αλεξανδρούπολης (ΟΛΑ).
Η τραγελαφική, όμως, αυτή ιστορία δεν σταματά απλά εδώ. Ως γνωστόν οι ΗΠΑ χρησιμοποιούν το ακριτικό λιμάνι για τη μεταφορά των στρατιωτικών δυνάμεών τους καθώς και του απαραίτητου εξοπλισμού.
Και επειδή οι Αμερικάνοι δεν μπορούν να περιμένουν τι θα γίνει με το φωτισμό, όπως πληροφορήθηκα, βρήκαν λύση. Φέρνουν και εγκαθιστούν προσωρινά δικά τους φώτα!
Πάλι καλά που δεν ανάβουν τους αναπτήρες, λες και βρίσκονται σε συναυλία ροκ σταρ…
Όπως επίσης μαθαίνω ο Οργανισμός Λιμένος Αλεξανδρούπολης θέλει και επιδιώκει να προκηρύξει διαγωνισμό για την εγκατάσταση φωτισμού στους προβλήτες.
Αλλά ποια είναι η δυσκολία;
Πρώτον το ότι έχει μόλις έξι άτομα διοικητικό προσωπικό. Κι έστω ότι μέσα στην τόση δουλειά αναλάβουν να τρέξουν τον διαγωνισμό. Κι έστω ότι αυτός ολοκληρωθεί.
Απαιτείται, βάση της νομοθεσίας, η συγκρότηση επιτροπής για την παραλαβή του έργου. Και τα άτομα δεν αρκούν.
Άρα ο ΟΛΑ θα πρέπει να αναζητήσει προσωπικό από άλλα λιμάνια…
Και αυτά συμβαίνουν επειδή για να γίνουν προσλήψεις θα πρέπει να ακολουθηθούν οι διαδικασίες του ΑΣΕΠ αλλά και για να γίνει διαγωνισμός θα πρέπει να δοθεί το «πράσινο φως» από τα εποπτεύοντα υπουργεία κ.ο.κ.
Αυτά τα ωραία…»