Ξάνθη: Κοιλιακή μαρμαρυγή σε 60χρονο μετά το εμβόλιο της Pfizer

Συναγερμός έχει σημάνει στις αρχές της χώρας έπειτα από τον θάνατο ενός 52χρονου αλλά και την εμφάνιση κολπικής μαρμαρυγής σε έναν ακόμη άνδρα μετά τον εμβολιασμό τους κατά του κοροναϊού με το σκεύασμα της Pfizer.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Open, τα δύο περιστατικά ερευνώνται ενδελεχώς τις τελευταίες ώρες.

Ο 52χρονος από την Ιεράπετρα της Κρήτης υπέστη ανακοπή καρδιάς μία ημέρα μετά τον εμβολιασμό του και άφησε την τελευταία του πνοή.

Η δεύτερη περίπτωση αφορά άνδρα 60 ετών από την Ξάνθη που αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας και υπέστη σήμερα επεισόδιο κοιλιακής μαρμαρυγής.

Διαβάστε ακόμη  Πολιτική δραστηριότητα ΚΟ ΑΜΘ του ΚΚΕ

Οι αρμόδιες Αρχές υποστηρίζουν πως δεν φαίνεται ότι τα δύο περιστατικά συνδέονται με τα εμβόλια, ωστόσο, όπως προβλέπεται σε αυτές τις περιπτώσεις, θα γίνει ο απαραίτητος έλεγχος προκειμένου να διαπιστωθεί αν και κατά πόσο τα περιστατικά σχετίζονται.

tvxs.gr