Τα 12,5 εκατομμύρια ευρώ που κατ’ ανάθεση θα δώσει το υπουργείο Εργασίας για τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών δεν είναι δα και τόσο μικρό ποσό για να περάσει απαρατήρητο.

Πολύ περισσότερο που για ένα τόσο μεγάλο ποσό παρακάμπτονται οι προβλεπόμενες διαδικασίες δημόσιου διαγωνισμού, με την επίκληση της πανδημίας, η οποία δεν αποκλείεται έως την ολοκλήρωση του έργου… να έχει αντιμετωπιστεί.

Αν πάλι είναι δυνατόν να ολοκληρωθεί το έργο πριν από τη λήξη της πανδημίας, τότε το έργο δεν μπορεί να είναι τόσο μεγάλο που να κοστίζει 12 εκατ. ευρώ.

Το γεγονός ότι επί ΣΥΡΙΖΑ για αντίστοιχο (ως προς τον ρόλο και την υλοποίηση) έργο με τη δημιουργία Πολυμεσικού Κέντρου Επικοινωνίας, στο πλαίσιο υλοποίησης του ΟΠΣ ΣΕΠΕ, δαπανήθηκαν μόνο 200.000, τηρουμένων των αναλογιών, γεννά πολλά ερωτήματα.

Διαβάστε ακόμη  Ενημέρωση Υποψηφίων για τον Διαγωνισμό Επιλογής ΑΣΕΙ-ΑΣΣΥ Ακαδημαϊκού Έτους 2021-2022

Αλλά τα πιο ανησυχητικά προκύπτουν από το γεγονός ότι η ανάθεση αντιμετωπίζεται ως 1 έργο με 7 υποέργα, εκ των οποίων τα 5 αφορούν ουσιαστικά υπηρεσίες συμβούλων.

EfSyn.