Δούκας: «Πρέπει να συμφωνήσουν όλοι, χωρίς να μαλώνουν, για τη συγκοινωνία της Σαμοθράκης»

«Δεν μπορούν να υπάρχουν 15 απόψεις για το τι πρέπει να γίνει με την ακτοπλοϊκή συγκοινωνία της Σαμοθράκης» δήλωσε στον Maximum FM ο πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένα Αλεξανδρούπολης Χρήστος Δούκας. Μιλώντας με αφορμή την πρόσφατη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο νησί, όπου τέθηκαν επί τάπητος τα ζητήματα κυρίως της συγκοινωνίας, ο κ. Δούκας σημείωσε πως όλοι όσοι νοιάζονται για το μέλλον του νησιού έχουν τον ίδιο γενικό στόχο, ωστόσο για το πώς αυτός θα επιτευχθεί υπάρχουν πάρα πολλές απόψεις, κάνοντας λόγο για συναντήσεις στις οποίες, όπως χαρακτηριστικά είπε, πολλές φορές οι μισοί μαλώνουν με τους άλλους μισούς. Θέση του ΟΛΑ είναι ότι θα πρέπει να υπάρξει ένα συγκεκριμένο σχέδιο, με επικεφαλής το δήμο και την κοινωνία, το οποίο σχέδιο θα είναι ομόφωνα αποδεκτό και θα κινηθούν όλοι προς την κατεύθυνση υλοποίησής του.

Ο κ. Δούκας αναφέρθηκε στο κατά πόσο ρεαλιστικές είναι στην παρούσα φάση οι προοπτικές για ανάπτυξη νέων γραμμών, αναφέροντας την πρόσφατη επιστολή Μανούση, με την οποία, όπως εκτίμησε, εμμέσως πλην σαφώς, ο εφοπλιστής αποσύρει το ενδιαφέρον του για τη γραμμή Λαύριο-Λήμνος-Αλεξανδρούπολη.
«Όταν ανακοινώθηκε ότι πάμε για τη γραμμή με το Λαύριο ήταν προφανές ότι κάποιοι θα έδειχναν ή όχι ενδιαφέρον τους. Έχω την εντύπωση ότι από το Δεκέμβριο, ακόμη κι ο κ. Μανούσης ενδιαφέρθηκε, εκπόνησε σχέδιο για το πώς θα μπορέσει να εξυπηρετήσει αυτή τη δεύτερη γραμμή εφόσον ήταν ανάδοχος. Αυτό το σχέδιο, τελικά, για διάφορους λόγους φαίνεται δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί… Εδώ που φτάσαμε, υπάρχει απογοήτευση, έμεινε ορφανή αυτή η γραμμή, η οποία κατεπειγόντως θα προκηρυχθεί ίσως με ανάθεση σε κάποιον ακτοπλόο που θα δείξει ενδιαφέρον».

Διαβάστε ακόμη  Αλεξανδρούπολη: Βούλγαρος πούλησε 19χρονη για νύφη για 1.000 ευρώ – Την είχαν «φυλακισμένη» για να την παντρέψουν

Μιλώντας για την ανάθεση της γραμμής Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη στην εταιρεία του κ. Μανούση από το 2009, ο κ. Δούκας σημείωσε πως το γενικότερο αυτό καθεστώς των αναθέσεων είναι «γεμάτο ιούς, δεν είναι ένα υγιές κύκλωμα, διαχρονικά». Τόνισε πως υπάρχουν σημεία αυτής της σύμβασης που θα πρέπει να βελτιωθούν, όπως για παράδειγμα το θέμα των ηλεκτρονικών πληρωμών, το ζήτημα των ακριβότερων εισιτηρίων τα Σαββατοκύριακα, κτλ. Ωστόσο, όπως υπογράμμισε, «όταν υπάρχει μία συλλογιστική να πάνε συγκρουσιακά τα πράγματα κι όταν επικρατούν τα οικονομικά συμφέροντα, τότε είναι προφανές ότι δεν θα βρεθεί λύση», ενώ εκτίμησε πως είναι δύσκολο να καταγγελθεί η σύμβαση του 2009, θα έπρεπε όμως να γίνει προσπάθεια να τροποποιηθεί, από τους φορείς που θα πρέπει πρώτα όλοι να συμφωνήσουν σε ένα συγκεκριμένο σχέδιο, ώστε να το ‘παλέψουν’ μετά σε τοπικό και κεντρικό επίπεδο.