Η απάντηση των εργαζομένων στα κανάλια που ζητούν από πάνω και τα ρέστα – «Εμείς τα λέγαμε, εσείς δεν τα δείχνατε»

Τα κανάλια τήρησαν σιγή ιχθύος σχετικά με τις ηχηρές προειδοποιήσεις των εργαζομένων στα τρένα για ένα ενδεχόμενο ατύχημα, όπως αυτό που συνέβη στα Τέμπη και τώρα ζητούν εκ των υστέρων από πάνω και τα ρέστα, προκαλώντας την οργή των συγγενών των θυμάτων αλλά και σύσσωμης της κοινής γνώμης. Ούτε λίγο ούτε πολύ, δηλώνουν πως δεν έλαβαν ποτέ ουδεμία γνώση από τους εργαζόμενους, της τραγικής κατάστασης που επικρατεί στο Ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και της σοβαρής έλλειψης μέτρων ασφαλείας, που ως στόχο είχαν και έχουν την αποφυγή ατυχημάτων στο σύνολο του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας μας.

Ενώ οι σιδηροδρομικοί υπάλληλοι όλο το προηγούμενο διάστημα, είχαν καταγγείλει πολλαπλώς με κάθε μέσο και τρόπο που διέθεταν τα ζητήματα ασφαλείας στο σύνολο του σιδηροδρομικού δικτύου της Ελλάδας, κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου για ένα πιθανό ατύχημα, όπως αυτό που δυστυχώς διαδραματίστηκε στα Τέμπη, οι Έλληνες δημοσιογράφοι των φίλιων Μ.Μ.Ε. έκαναν πως δεν ακούν και έκλειναν επανειλημένως και πεισματικά τα μάτια τους προς κάθε φωνή της λογικής, που κατακρίνει και καταγγέλει την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας.

Τα φίλια Μ.Μ.Ε. λοιπόν έθαψαν, όπως συνηθίζεται να λέγεται στην γλώσσα της δημοσιογραφίας, όσο πιο βαθιά γίνεται δελτία τύπου, εξώδικα, συνεντεύξεις τύπου, παραιτήσεις και απεργίες των εργαζομένων που λερώνουν την εικόνα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και κατ’ επέκταση την ίδια την εικόνα της αγίας και καλής κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη.

Τώρα ζητούν και τα «ρέστα» από πάνω…μέσω μάλιστα ενός ακραία επιθετικού τρόπου, εγκαλώντας τους εργαζομένους στα τρένα για τις όποιες ευθύνες φέρουν, σε μία ακραία φανταστική σφαίρα που προκαλεί ύβρη και μόνο ύβρη προς την μνήμη των αδικοχαμένων ψυχών που μέσα σε μία στιγμή χάθηκαν στο σκοτάδι. Όπως διατείνονται λοιπόν κάποιοι δημοσιογράφοι, οι οποίοι ξαφνικά προσπαθούν μέσω ενός ακραία εξοργιστικού τρόπου, να πείσουν την κοινή γνώμη, ό,τι τα προηγούμενα χρόνια δημοσιογραφούσαν στην Ακτή Ελεφαντοστού, οι εργαζόμενοι των τρένων φέρουν μερίδιο των ευθυνών που οδήγησαν σε αυτό το εφιαλτικό σιδηροδρομικό δυστύχημα, που όμοιο του δεν έχει σημειωθεί εντός των συνόρων της Ε.Ε. την τελευταία δεκαετία, γιατί δεν προειδοποίησαν ποτέ και κανέναν για την κατάσταση του συνόλου του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, καθώς και για τις τραγικές ελλείψεις ασφαλείας που αυτό φέρει.

Οι παρουσιαστές, Γιάννης Παπαδόπουλος και Μαρία Σαράφογλου, στα κανάλια ΣΚΑΪ και ΑΝΤ1 αντιστοίχως, ζήτησαν από εργαζομένους στα τρένα να εξηγήσουν γιατί τόσο καιρό δεν φώναζαν για τα προβλήματα που είχαν παρατηρήσει στον τομέα της ασφάλειας του σιδηροδρομικού δικτύου, κάνοντας την ίδια την ντροπή να γίνει κατακόκκινη από την ντροπή της. Αλλά λογάριαζαν χωρίς τον ξενοδόχο και δεν υπολόγισαν σε πόσο δύσκολη κατάσταση θα βρεθούν.

Διαβάστε ακόμη  2,5 (τουλάχιστον) χαμένα χρόνια για το λιμάνι Αλεξανδρούπολης

Ο γ.γ. της ΓΣΕΕ και εργαζόμενος στην Hellenic Train, Νίκος Κιουτσιούκης και ο πρόεδρος των μηχανοδηγών, Κώστας Γενηδούνιας, απάντησαν ότι έκαναν ότι περνούσε από το χέρι τους και πολύ περισσότερα μάλιστα από όσα η αρμοδιότητα τους του επέβαλε, όμως οι αντιδράσεις τους δεν φιλοξενήθηκαν στα κανάλια τους, γεγονός που έκανε τους δύο παρουσιαστές κακήν κακώς, να ψάχνουν να βρούν κάθε πιθανό λεκτικό τρόπο αναδίπλωσης, προκειμένου να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.

Στην πρώτη περίπτωση λοιπόν, στο κανάλι του ΣΚΑΪ, ο δημοσιογράφος Γιάννης Παπαδόπουλος είπε στον Νίκο Κιουτσιούκη: «Δεν είδαμε να γίνονται απεργίες για τέτοιου είδους θέματα ασφαλείας» για να εισπράξει ως απάντηση από τον κ. Κιουτσιούκη το εξής:

«Κάνετε λάθος. Οι απεργίες που έχουν που έχουν προκηρυχθεί και από την Ομοσπονδία των Σιδηροδρομικών και από τα Σωματεία – μέλη της για τα ζητήματα της ασφάλειας κυκλοφορίας της αντικατάστασης του πεπαλαιωμένου τροχαίου υλικού, αλλά και τη συνολικής αναβάθμισης του δικτύου των σιδηροδρόμων είναι άπειρες. Αλλά ξέρετε τι γίνεται αλλά με τον νόμο 4808 του Χατζηδάκη είναι απαγορευμένες. Βγαίνουν παράνομες και καταχρηστικές από τα δικαστήρια».

Τι απάντησε τελικά ο δημοσιογράφος του ΣΚΑΪ κ. Παπαδόπουλος; «Να μην αναλωθούμε όμως στα συνδικαλιστικά»…

Στη δεύτερη περίπτωση στο κανάλι του ΑΝΤ1, η εμπειρότατη δημοσιογράφος Μαρία Σαράφογλου ρώτησε τον Κώστα Γενηδούνια αν είχε ενημερώσει ο ίδιος την διοίκηση ότι το βασικό σύστημα ασφαλείας δεν λειτουργούσε…Ο πρόεδρος των μηχανοδηγών Κώστας Γενηδούνιας απάντησε στην δημοδιογράφο του ΑΝΤ1 Μαρία Σαράφογλου, ό,τι αυτά είναι γνωστά εδώ και χρόνια, με την παρουσιάστρια να δηλώνει παντελή άγνοια. Ο κ. Γενιδούνιας φυσικά δεν παρέλειψε να υπενθυμίσει στην Μαρία Σαράφογλου, ό,τι έχουν κάνει τα πάντα, αλλά προφανώς δεν αποτελούσαν μέρος της επικαιρότητας. Με την παρουσιάστρια του ΑΝΤ1 να προσπαθεί να τα μαζέψει όπως όπως λέγοντας ότι:

«Αν είχαμε αυτή τη γνώμη, καταλαβαίνετε ότι θα ήταν το μεγαλύτερο μέρος της επικαιρότητας», με τον κ. Γενηδούνια να της απαντά στη συνέχεια ο,τι «Και δελτία Τύπου έχουμε βγάλει και έχουν δημοσιευτεί και εξώδικα έχουμε στείλει και απεργίες έχουμε κάνει, δυστυχώς η κάλυψη δεν είναι αυτή που θα έπρεπε για τόσο σημαντικά προβλήματα».

Η κ. Σαράφογλου, μη μπορώντας προφανέστατα να αντικρούσει τα όσα κατηγορηματικά άκουγε, αρκέστηκε να πει στον πρόεδρο των μηχανοδηγών:

«Εγώ κρατώ πάντως κ. Γενηδούνια ότι λέτε ότι δεν λειτουργούσε για 6 μήνες αυτό το σύστημα και έχετε εκφράσει προειδοποιήσεις για κάποιο ατύχημα».

Με τον κ. Γενηδούνια να της απαντά για τελευταία φορά στον μεταξύ τους δημόσιο διάλογο ότι «Έχουμε αποστείλει το τελευταίο εξώδικο τον Οκτώβριο του 2022, το οποίο περιγράφει αυτό που έγινε σήμερα».