Η κραυγή αγωνίας των παιδιών της Αγριάνης  του Έβρου συνεχίζεται εδώ και ένα χρόνο γιατί δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο. 

Απ την μία έχουμε την ερήμωση της ενδοχώρας του Νομού και από την άλλη εκεί όπου υπάρχει ζωή -120 παιδιά στο Δημοτικό- αδιαφορεί η πολιτεία και η αυτοδιοίκηση. Δεν μπορούμε να ευαγγελιζόμαστε την ψηφιακή μετάβαση με τόσους πόρους που υπάρχουν  απ το Ταμείο Ανάκαμψης και ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ και να αυξάνονται ο ψηφιακός αναλφαβητισμός και  οι μαύρες περιοχές με αδυναμία πρόσβαση στο διαδίκτυο. Την στιγμή μάλιστα που όλες  οι δουλειές και η εξυπηρέτηση των πολιτών από το δημόσιο όπως και των αγροτών γίνεται διαδικτυακά και βεβαίως και το μάθημα των παιδιών του δημοτικού με τηλεκπαίδευση όταν τα σχολεία έκλεισαν η θα κλείσουν  λόγω της πανδημίας. Απάντηση έως τώρα δεν έχει πάρει το Χωριό, παρότι υπήρξαν αιτήματα της τοπικής κοινότητας  στους αρμόδιους και οι απαντήσεις δεν υπάρχουν.

Διαβάστε ακόμη  Εορτασμός της εθνικής επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940 – Πρόγραμμα

Εύλογα διατυπώνονται ερωτήματα και καλούνται να απαντήσουν οι κκ Υπουργοί:

1.Είναι ενήμεροι για το συγκεκριμένο πρόβλημα που αποκλείει κάποιους μαθητές από την εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας η άλλες δραστηριότητες ;

2.Για ποιο λόγο δεν υπάρχει πρόσβαση στο ίντερνετ στο συγκεκριμένο χωριό;

3.Τι έχει γίνει με το αίτημα που έχει υποβληθεί ώστε να αποκτήσει πρόσβαση στο διαδίκτυο το συγκεκριμένο χωριό;

4.Ποια άμεσα μέτρα θα λάβουν ώστε να παύσει αυτός ο αποκλεισμός των μαθητών, αλλά και των πολιτών, εν μέσω πανδημίας;

5.Πόσα άλλα ορεινά χωριά αντιμετωπίζουν ανάλογο αποκλεισμό από υπηρεσίες και εκπαίδευση καθώς δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο;

6. Η περιφέρεια -από τα λιμνάζοντα κονδύλια του ΕΣΠΑ – θα φροντίσει για την προμήθεια tablets στους συγκεκριμένους μαθητές. 

7. Υπάρχει πρόβλεψη για διάθεση κονδυλίων για την αγορά τεχνικού εξοπλισμού και για μαθητές άλλων ορεινών χωριών που είναι σε οικονομική αδυναμία;