Solidarity lane στον (ερημωμένο) σιδηρόδρομο της Αλεξανδρούπολης ονειρεύεται ο Σταϊκούρας

Τα δέκα μεγάλα έργα που προωθεί η κυβέρνηση για την ανάπτυξη της Βόρειας Ελλάδας παρουσίασε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, από το βήμα της 7ης Prodexpo North που πραγματοποιείται στη Θεσσαλονίκη

Μεταξύ άλλων, εκτενή αναφορά έκανε ο κ. Σταϊκούρας στην ενίσχυση της σιδηροδρομικής σύνδεσης των λιμένων της Βόρειας Ελλάδας μέσω των νέων διευρωπαϊκών διαδρόμων με την Κεντρική Ευρώπη. Όπως είπε, ήδη γίνονται συζητήσεις με τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και την Ουκρανία για να ενισχυθεί ο άξονας από την Αλεξανδρούπολη μέχρι την Ουκρανία, αλλά και η σύνδεση Θεσσαλονίκης – Βελιγραδίου μέσω Ειδομένης και Σκοπίων.

«Είναι προτεραιότητα στρατηγικής σημασίας για τη χώρα να αναβαθμίσουμε τα λιμάνια μας και να τα συνδέσουμε με την Ευρώπη. Πρέπει όμως να κάνουμε και πράξεις», είπε και πρόσθεσε ότι προς αυτήν την κατεύθυνση η χώρα υπέβαλε στο τέλος Ιανουαρίου πρόταση στο Πρόγραμμα Συνδέοντας την Ευρώπη – 2′ (CEF-2) για την επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου, η οποία καλύπτει το μισό τμήμα της σύνδεση της Αλεξανδρούπολης με τα σύνορα της χώρας κι ένα κομμάτι της σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τον Προμαχώνα.

Διαβάστε ακόμη  Σταύρος Κελέτσης: «Συνεργασία, υπεραξία και βιωσιμότητα, είναι η αναγκαία απάντηση του αγροτοδιατροφικού τομέα στις παγκόσμιες προκλήσεις»

Μάλιστα, ο κύριος Σταϊκούρας, ειδικά για την περίπτωση της Αλεξανδρούπολης σημείωσε πως υπάρχει δυνατότητα να δημιουργηθεί μία solidarity lane (σ.σ. γραμμή αλληλεγγύης), μία πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για έξοδο προϊόντων –κυρίως σιτηρών- από την Ουκρανία, για την οποία έχει ήδη υποβληθεί συγκεκριμένη πρόταση.

Την ίδια στιγμή, στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Αλεξανδρούπολης και ολόκληρης της Θράκης δεν κυκλοφορεί τρένο ούτε για δείγμα. Ο καθένας, όμως, έχει δικαίωμα στο όνειρο!Γιατί όχι και ο κύριος Σταϊκούρας;