Τους υπαλλήλους και τα μέσα που έχει στη διάθεσή της μία δημόσια υπηρεσία, όπως είναι η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, για την προώθηση της προεκλογικής του δραστηριότητας, συνεχίζει να χρησιμοποιεί ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Χρήστος Μέτιος. Παρά το σάλο που δημιουργήθηκε πριν λίγες μέρες, όταν αποκαλύφθηκε ότι ο ίδιος ενέκρινε τη διάθεση κονδυλίων της Περιφέρειας για να προβάλλει το προεκλογικό του έργο στα social media, ενώ απέστειλε και πρόσκληση για προεκλογική του ομιλία, όχι από κάποιο mail του συνδυασμού του, αλλά από την Περιφέρεια, και μάλιστα με αριθμό πρωτοκόλλου, ο κ. Μέτιος συνεχίζει αυτές τις προκλητικές πρακτικές απτόητος, όπως πάντα…
Αυτή τη φορά, από το επίσημο γραφείο ενημέρωσης ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΜΘ και όχι του συνδυασμού «Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση», όπως θα όφειλε, εστάλησαν το απόγευμα της Τρίτης 9/4, δύο ενημερωτικά δελτία τύπου, τα οποία αφορούν την προεκλογική ομιλία του κ. Μέτιου που πραγματοποιήθηκε στην Κομοτηνή στις 8/4.
Το ένα από τα δύο είναι αναλυτικά το κείμενο της ομιλίας του και το άλλο αναφέρει τα εξής:
«Το Σχέδιο της Διοίκησής του για την ανάπτυξη της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης τα επόμενα χρόνια παρουσίασε σε φορείς από όλη την Περιφέρεια, ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ κ. Χρήστος Μέτιος σε ειδική εκδήλωση που διοργανώθηκε στην Κομοτηνή.
Το Σχέδιο αποτελείται από συνολικά 334 έργα και δράσεις, όλα πλήρως κοστολογημένα και με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, τα οποία χωρίζονται σε 19 θεματικές ενότητες, καθεμιά από τις οποίες αντιστοιχεί σε ένα πεδίο ευθύνης της Περιφέρειας.
Όπως τόνισε ο κ. Μέτιος, το Σχέδιο αποτελεί την εξέλιξη του Σχεδίου των 159 σημείων που είχε αρχικά παρουσιάσει στις 7 Νοεμβρίου 2017 με την συμπλήρωση ενός έτους από την εκλογή του στη θέση του Περιφερειάρχη, το οποίο έχει ήδη ξεκινήσει να υλοποιείται και εμπλουτίζεται συνεχώς με νέα έργα και δράσεις».
Ο κ. Μέτιος βρίσκεται σε πλήρη αντίθεση με άλλους τοπικούς άρχοντες που μπορεί να είναι και πάλι υποψήφιοι, έχουν όμως την ευθιξία να διαχωρίσουν την προεκλογική τους δραστηριότητα από το θεσμικό τους ρόλο και να μην στέλνουν email, για παράδειγμα, χρησιμοποιώντας τον μηχανισμό της υπηρεσίας στην οποία προΐστανται. Αν δυσκολεύονται, τους προτείνουμε και το νέο τους email: [email protected]! Σίγουρα θα βρεθεί και κάποιος να γράφει και να προωθεί την προεκλογική δραστηριότητα του υποψήφιου Περιφερειάρχη – κατά προτίμηση, να είναι κάποιος που δεν θα πληρώνεται από τον κρατικό προϋπολογισμό για κάποια άλλη εργασία…