Το ενδεχόμενο της ιδιωτικοποίησης, μετά του ΚΤΕΟ Ορεστιάδας και αυτών της Αλεξανδρούπολης, της Ροδόπης και της Καβάλας άφησε ανοικτό ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ Χριστόδουλος Τοψίδης απαντώντας σε ερώτηση του επικεφαλής της Ανεξάρτητης Ενωτικής Πρωτοβουλίας Στέργιου Ηλιόπουλου, κατά την τελευταία συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου ΑΜΘ
Ο Περιφερειάρχης δεν απέκλεισε να εφαρμοστεί και για τα υπόλοιπα δημόσια ΚΤΕΟ η λύση της εκμίσθωσης, σημειώνοντας πως «η κάθε περίπτωση θα εξεταστεί ξεχωριστά, όταν έρθει η ώρα».
Πρόκειται για μία μάλλον εύκολη λύση, καθώς δεν φαίνεται να υπάρχει η διάθεση διεκδίκησης προσλήψεων από το κράτος ώστε τα ΚΤΕΟ της ΑΜΘ να λειτουργούν υπό την σκέπη του δημοσίου. Ο κ. Ηλιόπουλος άσκησε κριτική στην «πολιτική απόφαση της περιφερειακής αρχής» να εκμισθώσει το κλειστό εδώ και μία τριετία ΚΤΕΟ Ορεστιάδας, υποστηρίζοντας πως η απόφαση “πατάει” στην υποστελέχωση, αποψίλωση και υποχρηματοδότηση των υπηρεσιών της Περιφέρειας, με μόνο στόχο την κερδοφορία επιχειρηματικών ομίλων, η οποία είναι σε βάρος των αναγκών των πολιτών».
Κάλεσε επίσης την περιφερειακή διοίκηση να επανεξετάσει την απόφασή της και να αναζητήσει τρόπους στελέχωσης του ΚΤΕΟ Ορεστιάδας, όπως και των άλλων κλειστών δημόσιων ΚΤΕΟ της Περιφέρειας ΑΜΘ (Αλεξανδρούπολης, Ροδόπης και Καβάλας), ώστε να συνεχίσουν να προσφέρουν ποιοτικές υπηρεσίες, με πρόβλεψη, μάλιστα, να γίνεται δωρεάν ο έλεγχος των οχημάτων οικονομικά αδύναμων πολιτών και των κρατικών οχημάτων.
«Στον επόμενο 10ετή σχεδιασμό της ΠΑΜΘ, δεν υπάρχει δυνατότητα επαναλειτουργίας του ΚΤΕΟ Ορεστιάδας με νέες προσλήψεις ή μετακίνηση προσωπικού», είπε στη συνεδρίαση ο κ. Τοψίδης, υπογραμμίζοντας πως εάν μετακινούνταν προσωπικό της Διεύθυνσης Μεταφορών Ορεστιάδας στο ΚΤΕΟ, «θα έμπαιναν σε κίνδυνο υπολειτουργίας ή και διακοπής λειτουργίας Τμήματα της Διεύθυνσης, στην οποία υπηρετούν 11 άτομα».
Όπως αναφέρει η ΕΡΤ Ορεστιάδας, ο Περιφερειάρχης υποστήριξε ότι «η εκμίσθωση του ΚΤΕΟ Ορεστιάδας αποτελεί τη βέλτιστη δυνατή λύση αξιοποίησης του ακινήτου της Περιφέρειας, ώστε η Περιφερειακή Ενότητα Έβρου να απαλλαγεί από το κόστος λειτουργίας και συντήρησης, να δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας και, το σημαντικότερο, να εξυπηρετηθούν οι πολίτες του βορείου Έβρου, καθώς 800 βαρέα οχήματα της περιοχής αναγκάζονται να πηγαίνουν για τεχνικό έλεγχο στην Αλεξανδρούπολη…».