Τράπεζα Θεμάτων: Οργή για τo κώλυμα στις ενδοσχολικές εξετάσεις – Φόβοι για τις Πανελλήνιες

Οι πρώτες αντιδράσεις για την κατάρρευση της Τράπεζας Θεμάτων στις ενδοσχολικές εξετάσεις στα Λύκεια. Τι λέει η ΟΛΜΕ για τις Πανελλήνιες.

Μεγάλο πρόβλημα και καθυστερήσεις στη διαδικασία των ενδοσχολικών εξετάσεων της Γ’ Λυκείου προκάλεσε ένα τεχνικό πρόβλημα στην πλατφόρμα της Τράπεζας Θεμάτων, όπου γίνεται η κλήρωση από τα σχολεία. Ως αποτέλεσμα, οι εξετάσεις ξεκίνησαν με δίωρη καθυστέρηση, ενώ νεότερες πληροφορίες ανέφεραν ότι η δεύτερη βάρδια στα σχολεία θα είχε επίσης καθυστέρηση.

Πηγές του υπουργείου Παιδείας απέδωσαν τα όσα συνέβησαν σε τεχνικό πρόβλημα του συστήματος, που προκλήθηκε επειδή μπήκαν ταυτόχρονα τα περίπου 1.900 σχολεία για να κάνουν την κλήρωση από την οποία βγαίνουν τα θέματα.

Η ΟΛΜΕ σε ανακοίνωσή της εκφράζει τον προβληματισμό της για τη διαδικασία, επαναλαμβάνει ότι πρέπει να καταργηθεί η Τράπεζα Θεμάτων και η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής και αφήνει αιχμές για την διενέργεια των Πανελληνίων εξετάσεων που ξεκινούν την Πέμπτη 1η Ιουνίου.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ:

«Σήμερα το πρωί κατέρρευσε η πλατφόρμα της Τράπεζας Θεμάτων, με αποτέλεσμα τα σχολεία όλης της Ελλάδας να αδυνατούν να βγάλουν θέματα.

Διαβάστε ακόμη  Μονάδα «Δασοκομάντος» θα λειτουργήσει φέτος στην Αλεξανδρούπολη

Εν τω μεταξύ, για να γίνει η κλήρωση των θεμάτων από την Τράπεζα, οι καθηγητές αναγκάζονται να βρίσκονται στα σχολεία από τις 7:00 το πρωί.

Είναι, δε, τόση η επιμονή του υπουργείου στο συγκεκριμένο μέτρο, που προτιμάει να βασανίζει για ώρες καθηγητές και μαθητές, παρά να δώσει μία απλή οδηγία οι εξετάσεις να γίνουν με θέματα που θα βάλουν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί.

Αν δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί αυτό το απλό ζήτημα ενδοσχολικές εξετάσεις, μπορεί κανείς να φανταστεί τι θα γίνει αν συμβεί κάτι παρόμοιο στις πανελλαδικές εξετάσεις που ξεκινούν σε λίγες μέρες.

Ακόμα και αν η πλατφόρμα τελικά λειτουργήσει, η ΟΛΜΕ επιμένει να ζητά την κατάργηση της τράπεζας θεμάτων και της ελάχιστης βάσης εισαγωγής, που λειτουργούν σαν φίλτρα απόρριψης μαθητών από τα Λύκεια, που έχουν οδηγήσει σε σημαντική εντατικοποίηση την μαθησιακή διαδικασία και σε αύξηση του άγχους των μαθητών.»

Πηγή: ieidiseis.gr