Τρολάρει το νέο αφεντικό της Εγνατίας Οδού – «Η κοινωνική ευημερία στον πυρήνα κάθε μας έργου»

Με τις πρώτες αυξήσεις στα διόδια της Εγνατίας Οδούνα είναι γεγονός, αμέσως μετά την παραχώρηση της από το ελληνικό δημόσιο στην κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και EGIS PROJECTS, οι δηλώσεις του προέδρου της ΤΕΡΝΑ Γιώργου Περδικάρη μάλλον ακούγονται ως…τρολάρισμα προς τους οδηγούς που σε βάθος τριετίας θα κληθούν να πληρώνουν τριπλάσιο κόστος για τα διόδια του αυτοκινητόδρομου

Μεταξύ άλλων, ο κύριος Περδικάρης, τόνισε σε συνέντευξη του πως «εμείς είμαστε εδώ και είμαστε παρόντες πάνω από 50 χρόνια, έχοντας την κοινωνική ευημερία στον πυρήνα κάθε μας έργου». Σημείωσε μάλιστα πως η ΤΕΡΝΑ σήμερα αντλεί μόλις το 35% του ανεκτέλεστου των έργων της από το ελληνικό δημόσιο, ενώ το 65% – δηλαδή έργα αξίας περίπου 3,8 δισ. ευρώ – αντιστοιχεί σε ιδιωτικά έργα ή έργα που εκτελεί η ΤΕΡΝΑ και αποτελούν ιδιωτικές επενδύσεις του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, όπως πχ το Ολοκληρωμένο Τουριστικό Συγκρότημα (IRC) στο Ελληνικό, ο Νέος Διεθνής Αερολιμένας Ηρακλείου Κρήτης στο Καστέλι, η Εγνατία Οδός, η Αντλησιοταμίευση στην Αμφιλοχία κ.α.

Για ποια κοινωνική ευημερία  μιλά όμως ο κύριος Περδικάρης που με τις ευλογίες της κυβέρνησης Μητσοτάκη θα εκτοξεύσει το κόστος της μετακίνησης για τους πολίτες σε έναν αυτοκινητόδρομο που ήδη έχουν πληρώσει για την κατασκευή και τη λειτουργία του; Για ποια οικονομική ανάπτυξη μπορεί να μιλά όταν οι επιχειρήσεις που έχουν απομείνει στην απομακρυσμένη από το κέντρο Θράκη θα πρέπει να υποστούν ένα ακόμη πιο δυσβάσταχτο  κόστος των μεταφορικών τους εξόδων;

Ψιλά γράμματα για την οικονομική ελίτ της χώρας, όμως, τα αδιέξοδα των πολλών και μη προνομιούχων…