Πρόσω ολοταχώς για την κατασκευή σταθμού διοδίων στον Έβρο, στο Αρδάνιο, οδεύει η διοίκηση της Εγνατίας Οδού Α.Ε. αφού, όπως είχε προαναγγείλει από την Αλεξανδρούπολη πριν λίγες μέρες ο πρόεδρος Απόστολος Αντωνούδης, μετά την έγκριση του προϋπολογισμού της εταιρείας, που πλέον είναι γεγονός, τα «ψέματα» τελειώνουν και η κατασκευή των νέων διοδίων θα μπει σε τροχιά υλοποίησης.

Θα ακολουθήσει η έγκριση του προϋπολογισμού και από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη ώστε στη συνέχεια να δημοσιευτεί στο Φύλλο Εφημερίδας της Κυβέρνησης προκειμένου να ξεκινήσει η υλοποίηση κατασκευής περίπου 40 μετωπικών και πλευρικών σταθμών διοδίων σε όλο το μήκος του αυτοκινητόδρομου.

Αμαρτίες γονέων…

Σημειώνεται πάντως πως η κατασκευή αν και αποφασισμένη, καθυστερεί εδώ και καιρό ώστε να ξεκινήσουν τα αναλογικά διόδια, τα οποία αναμένονται εντός του έτους, ώστε να μην υπάρχει διπλή επιβάρυνση για τους κατοίκους των περιοχών που θα κατασκευαστούν τα νέα διόδια. Η κατασκευή των νέων διοδίων ήταν απαίτηση των “θεσμών” ενώ όπως είχε αποκαλύψει από το 2017 το alexpoli.gr, η πρώτη αναφορά για διόδια στο Αρδάνιο δεν ήταν από τους θεσμούς…ούτε καν από τις αμέσως προηγούμενες κυβερνήσεις…αλλά από την κυβέρνηση Σημίτη… 19 χρόνια πριν (2000)! Σε έγγραφα που είχαμε παρουσιάσει σε πανελλαδική αποκλειστικότητα, φαίνονταν η πρόταση του τότε υπουργού ΠΕΧΩΔΕ Κ. Λαλιώτη…να προτείνει διόδια στην περιοχή μας!!! (Δείτε το αποκαλυπτικό άρθρο εδώ)

Η κατασκευή ξεκινά λέει η ΕΓΝΑΤΙΑ

Με την έγκριση του προϋπολογισμού η διοίκηση της Εγνατίας Οδού ΑΕ, όπως αναφέρει το voria.gr, σχεδιάζει να προχωρήσει τα εξής έργα:

  1. Διόδια. Πρόκειται για τους περίπου σαράντα μετωπικούς και πλευρικούς σταθμούς διοδίων κατά μήκος του αυτοκινητόδρομου, συμπεριλαμβανομένου του σταθμού στο Αρδάνιο, οι οποίοι επρόκειτο να κατασκευαστούν και να τεθούν σε λειτουργία ως το τέλος του 2018. Ωστόσο, οι προστριβές μεταξύ ΤΑΙΠΕΔ και ΥΠΟΜΕΔΙ, αλλά και το πολιτικό κόστος από τη λειτουργία τους, ανέστειλαν τον προγραμματισμό κατασκευής των διοδίων. Πλέον, αποφασίστηκε να προχωρήσει στο εξής κανονικά η κατασκευή των σταθμών διοδίων, μεταξύ των οποίων είναι και τα πλευρικά σε Χαλάστρα και Νέα Μάλγαρα. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΕΟΑΕ Απόστολο Αντωνούδη η κατασκευή των διοδίων θα ανατεθεί στην εταιρεία «Άκτωρ» μέσω της επέκτασης της τρέχουσας σύμβασης για τη συντήρηση του αυτοκινητόδρομου.
  2. Υπόλοιπα έργα προϋπολογισμού περίπου 130 εκατ. ευρώ. Σε αυτά περιλαμβάνονται το δίκτυο οπτικών ινών κατά μήκος του αυτοκινητόδρομου, το οποίο υπολογίζεται να κοστίσει περί τα 50 εκατ. ευρώ. Θεωρείται αναγκαίο για τη λειτουργία των ηλεκτρονικών διοδίων καθώς και για την ηλεκτρονική διασύνδεση του αυτοκινητόδρομου με τα τέσσερα λιμάνια της Βόρειας Ελλάδας (Ηγουμενίτσα, Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Αλεξανδρούπολη), αλλά και με τα τελωνεία κατά μήκος της οριογραμμής. Επίσης σχεδιάζονται έργα όπως η κατασκευή της περιμετρικής οδού της Καβάλας, τα τμήματα Δράμα – Αμφίπολη, Δημάριο – Ξάνθη κ.ο.κ.
Διαβάστε ακόμη  Κ. Χατζημιχαήλ: «Πρωτόγνωρο και βίαιο αυτό που συμβαίνει»