880 χιλιάδες ευρώ ακριβότερα τα έργα γιατί δεν λειτουργούν τα λατομεία στο Κουφόβουνο

Για μία ακόμη φορά έργα που γίνονται στο βόρειο Έβρο θα χρυσοπληρωθούν, αφού οι ανάδοχοι θα αναγκασθούν να μεταφέρουν υλικά από λατομεία της Αλεξανδρούπολης !!!

Πρόκειται για έργα οδοποιίας που θα χρειασθούν υλικά λατομείου και με δεδομένη τη μη λειτουργία του λατομείου Κουφοβούνου ή την μη αδειοδότηση κάποιου νέου θα επιβαρύνουν κατά πολύ τον προϋπολογισμό τους.

Πιο συγκεκριμένα:

  • Στο έργο αποκατάσταση επικινδύνων φθορών και αντιμετώπιση καταστροφών του επαρχιακού δικτύου Ευγενικό – Λάδη θα χρειασθούν 5 χιλιάδες τόνοι υλικά λατομείου για κατασκευή ασφαλτικών.
  • Στο έργο του άξονα Ορεστιάδος του δρόμου Βάλτος – Φυλάκιο θα χρειασθούν 35 χιλιάδες τόνοι υλικά λατομείου για κατασκευή οδοστρωσίας και 13 χιλιάδες τόνοι υλικά λατομείου για κατασκευή ασφαλτικών.
  • Στην αποκατάσταση βατότητας οδικού άξονα Λάδη – Κυπρίνος χρειάζονται 18 χιλιάδες τόνοι υλικών λατομείου.

Δηλαδή για την κατασκευή αυτών των έργων θα πεταχτούν στην κυριολεξία στους δρόμους 880 χιλιάδες ευρώ, την ώρα που ο κόσμος «βογγάει» από την φορολογία, τα ταμεία είναι άδεια και γίνεται μία τεράστια προσπάθεια για την εξοικονόμηση πόρων.

Και τούτο γιατί κανείς δεν ενδιαφέρεται εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα για την επαναλειτουργία των λατομείων Κουφοβούνου ή την αδειοδότηση κάποιων νέων στο βόρειο Έβρο.

Διαβάστε ακόμη  100 δέντρα (ως τώρα) κομμένα για την…«Αστική αναζωογόνηση» της Αλεξανδρούπολης

Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με την κατασκευή των αναχωμάτων όπου και πάλι πετάχτηκαν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για μεταφορές πέτρας, ενισχύοντας έτσι τις παράνομες αμμοληψίες και δίδοντας ισχυρά κίνητρα για παράνομες δραστηριότητες , αδιαφάνεια και ενίσχυση άνομων και πελατειακών σχέσεων.

Δεν αναφερόμαστε ακόμη στα ιδιωτικά έργα τα οποία είναι πανάκριβα λόγω έλλειψης υλικών από την περιοχή, απλώς δεν υπάρχουν στοιχεία.

Για το συγκεκριμένο θέμα άπειρες φορές έχουμε αναφερθεί , κάποιοι μάλιστα για να αποποιηθούν τις δικές τους αδυναμίες, μας κατηγόρησαν αλλά η ουσία είναι ότι κανείς δεν ενδιαφέρεται τα χρήματα να αξιοποιούνται και όχι να δαπανώνται σε πετρέλαια για την μεταφορά υλικών από το νότιο Έβρο και σε φθορά των φορτηγών και των ελαστικών τους από τα χιλιάδες χιλιόμετρα που διανύουν.

Και πριν αρχίσουν πάλι κάποιοι να ασχολούνται γιατί τα βγάζουμε στην φόρα, ας φροντίσουν να ξαναβγάλουν στο τραπέζι των διεκδικήσεων την επαναλειτουργία των λατομείων στο Κουφόβουνο.

Πηγή Faros-24.gr