Λογαριασμοί ρεύματος / Συλλογικές αγωγές καταναλωτών κατά παρόχων 

Τη δυνατότητα να συμμετάσχουν σε συλλογικές αγωγές κατά των παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας, σχετικά με την επιβολή ρήτρας αναπροσαρμογής στις χρεώσεις ρεύματος, έχουν πλέον οι καταναλωτές, καθώς η κατάσταση στην αγορά έχει ξεφύγει από κάθε όριο.

Ειδικότερα, το ΙΝΚΑ – Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας, μέσα σε συνθήκες ανεξέλεγκτης ακρίβειας και αδυναμίας αποτελεσματικής αντιμετώπισης των στρεβλώσεων της αγοράς, ανακοίνωσε ότι αποφάσισε να ασκήσει συλλογικές αγωγές κατά των παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας, αναφορικά με ζήτημα της ρήτρας αναπροσαρμογής.

Για τον σκοπό αυτό δημιούργησε έναν ολοκληρωτικά νέο και άρτια οργανωμένο μηχανισμό διαρκούς ενημέρωσης, επικοινωνίας και συντονισμού, θέτοντας στο επίκεντρο τον καταναλωτή, καθώς λειτουργούν:

– Ειδική Γραμματεία Συλλογικής Αγωγής, για την άμεση ενημέρωση και την εξυπηρέτηση των καταναλωτών που επιθυμούν να συμμετέχουν στη συλλογική αγωγή. Λειτουργεί Δευτέρα-Παρασκευή 9 π.μ.-5 μ.μ. (τηλέφωνο 211-0135 199).

Διαβάστε ακόμη  Πόσο κόστισε, τελικά, η συναυλία της Josephine;  Δύο ξεχωριστές αποφάσεις, δύο διαφορετικά ποσά

– Ειδική ιστοσελίδα για την ενημέρωση και τη διευκόλυνση των καταναλωτών που επιθυμούν να συμμετέχουν στη συλλογική αγωγή (ηλεκτρονική διεύθυνση https://syllogiki-inka.gr). Λειτουργεί και η ιστοσελίδα του ΙΝΚΑ (https://www.inka.gr/).

– Τρεις θυρίδες ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (info.inka.gr@gmail.com, eggrafi.inka.gr@gmail.com και inka@inka.gr).

Καλεί όλους τους καταναλωτές να συμμετέχουν στην προσπάθεια.

Υπενθυμίζεται ότι το ΙΝΚΑ είχε προαναγγείλει την κίνηση αυτή από τις 10 Μαρτίου, μιλώντας για επιβαρύνσεις πάνω από 100% στους οικιακούς καταναλωτές και 300%-500% στις επιχειρήσεις, ενώ “οι πάροχοι ενέργειας καταγράφουν υπερκέρδη και το αόρατο χέρι της αγοράς αποδεικνύεται ανίκανο να αντιμετωπίσει την κατάσταση”.