Μενέλαος Μαλτέζος / Αντί να προσλάβει εκπαιδευτικούς, συγχωνεύει τμήματα το υπουργείο Παιδείας – Αναβρασμός στις τοπικές κοινωνίες


«Βροχή» οι καταγγελίες από συλλόγους γονέων και εκπαιδευτικών σε όλη την Χώρα για τις συμπτύξεις σχολικών τμημάτων εν μέσω πανδημίας.

Η εμμονή του υπουργείου Παιδείας στις συγχωνεύσεις τμημάτων σε σχολεία, που θα οδηγήσει σε τμήματα 28 και 29 μαθητών, επιβεβαιώθηκε.

Ενάμιση μήνα μετά την έναρξη του σχολικού έτους και μετά από δυο χρόνια πανδημίας, το υπουργείο Παιδείας αποφάσισε να προχωρήσει σε συγχώνευση τμημάτων στα σχολεία, ξεσηκώνοντας θύελλα αντιδράσεων από γονείς και εκπαιδευτικούς.

Όπως καταγγέλλεται, αντί να προσληφθούν εκπαιδευτικοί, διευρύνονται αριθμητικά τα τμήματα, την ίδια ώρα που τα παιδιά έχουν μαθησιακά κενά και ταυτόχρονα θα έπρεπε να μην συνωστίζονται επιπλέον εν μέσω πανδημίας.

ΕΚΤΟΣ από τη μεγάλη μείωση των εισακτέων που έχει δρομολογηθεί και υλοποιήθηκε, με την οριστική κατάργηση 37 τμημάτων ΑΕΙ και τη «συνολική προσπάθεια ανάταξης του ακαδημαϊκού χάρτη» που μεθοδεύει τους τελευταίους μήνες, όλα δείχνουν ότι το υπουργείο Παιδείας με μεθοδικότητα ετοιμάζεται να προχωρήσει σε μαζικές συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων σε όλη τη χώρα. Το πρώτο βήμα, τις συγχωνεύσεις τμημάτων, τις βλέπουμε να υλοποιούνται αυτόν τον καιρό σε όλη τη χώρα.

Διαβάστε ακόμη  Στο πρώτο Sprint Aquathlon στο Ηράκλειο της Κρήτης δυο Εβρίτες αθλητές

ΤΕΤΟΙΟΝ ΚΑΙΡΟ πέρσι δημοσιοποιήθηκε το «Σχέδιο Ανάπτυξης για την Ελληνική Οικονομία» της λεγόμενης Επιτροπής Πισσαρίδη που, βεβαίως, περιλάμβανε τη «θεραπευτική αγωγή» για την ελληνική εκπαίδευση. Ηδη ένα μεγάλο μέρος των «οδηγιών» της Έκθεσης σήμερα αποτελούν νόμους που αφορούν τις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης, ενώ ένα ακόμη μέρος δρομολογείται. Αν θέλει κανείς να προβλέψει τι θα περιλαμβάνουν τα επόμενα νομοθετικά βήματα του υπουργείου Παιδείας δεν έχει παρά να ξαναδιαβάσει προσεκτικά τις «συνταγές» της Εκθεσης.

Η «Δέκατη Εντολή» της Εκθεσης Πισσαρίδη έδειχνε συγχωνεύσεις σχολείων και. δημιουργία μεγαλύτερων εκπαιδευτικών μονάδων καθώς και χρηματοδότηση των σχολικών μονάδων σε συνάρτηση με την επίτευξη εκπαιδευτικών στόχων (εδώ ανακαλύπτουμε το επόμενο βήμα του υπουργείου Παιδείας).