Διαφήμιση στη Google – τι μπορείτε να κάνετε

Τα σύγχρονα ψηφιακά μέσα προσφέρουν τη δυνατότητα σε κάθε επιχείρηση ανεξάρτητα από το μέγεθός της να διαφημίσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της στο παγκόσμιο καταναλωτικό κοινό του Διαδικτύου.

Με την αξιοποίηση των διαθέσιμων ψηφιακών καναλιών (διαφήμιση Google (Google Ads), διαφήμιση Facebook, Remarketing) είναι δυνατό να διαφημίσετε την επιχείρησή σας αποτελεσματικά στους καταναλωτές που ενδιαφέρονται για αυτή, ακόμα και με περιορισμένο διαφημιστικό προϋπολογισμό.

Δείτε στη συνέχεια πώς μπορείτε να επενδύσετε στη διαφήμιση Google για να καταφέρετε να αυξήσετε θεαματικά τις πωλήσεις και τα κέρδη της επιχείρησής σας, ενισχύοντας ταυτόχρονα το brand name της αλλά και τη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας.

Διαφήμιση στο τοπικό κοινό

Αν η επιχείρησή σας διαθέτει φυσικό κατάστημα, η διαφήμιση με στόχευση το τοπικό κοινό συνιστά την καλύτερη διέξοδο για τη δική σας περίπτωση. Επιλέγοντας τη διαφήμιση PPC (Pay Per Click) με στόχευση στους καταναλωτές που βρίσκονται κοντά στην έδρα της επιχείρησής σας μπορείτε να προσελκύσετε ενδιαφερομένους που είναι πιθανότερο να μετατραπούν σε πελάτες σας.

Η διαφήμιση Google που στοχεύει τους τοπικούς καταναλωτές εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησής τους όταν εκείνοι ψάχνουν την επιχείρησή σας ή κάτι σχετικό με αυτή, κοντά τους. Με αυτόν τον τρόπο, όσοι ενδιαφέρονται για τα προϊόντα που εμπορεύεστε ή για τις υπηρεσίες που παρέχετε, ενθαρρύνονται να επισκεφτούν το κατάστημά σας για να πραγματοποιήσουν άμεσα αγορά.

Το κόστος της διαφήμισης Google δεν ξεπερνάει ποτέ το ανώτατο όριο που έχετε αποφασίσει εξ αρχής να επενδύσετε. Και αυτό γιατί οι τοπικές διαφημίσεις PPC εμφανίζονται μόνο σε χρήστες που αναζητούν μια επιχείρηση σχετική με τη δική σας σε συγκεκριμένη γεωγραφική τοποθεσία και ταυτοχρόνως, καλείστε να πληρώσετε μόνο για τις διαφημίσεις στις οποίες οι χρήστες κάνουν κλικ προκειμένου να πραγματοποιήσουν κάποια ενέργεια, π.χ. να πραγματοποιήσουν κλήση προς την επιχείρησή σας.

Διαφήμιση σε λέξεις – κλειδιά

Η διαφήμιση στη Google, τη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης του κόσμου, επιφέρει άμεσο αποτέλεσμα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Η προσεκτική επιλογή των λέξεων – κλειδιά για τις διαφημίσεις, οι οποίες χρειάζεται να είναι σχετικές με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησής σας, δημιουργεί συγκεκριμένη στόχευση στις καμπάνιες σας ώστε να προσεγγίζετε καταναλωτές που πραγματικά ενδιαφέρονται να αγοράσουν.

Οι διαφημίσεις με κατάλληλες λέξεις – κλειδιά εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης των χρηστών τη στιγμή που αναζητούν κάτι σχετικό με τη δραστηριότητα της επιχείρησής σας. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στον στον προηγμένο μηχανισμό στόχευσης (βάσει λέξεων-κλειδιών και άλλων ποικίλων παραμέτρων) της διαφημιστικής πλατφόρμας της Google, Google Ads (Adwords).

Από άποψη κόστους, η διαφήμιση σε λέξεις – κλειδιά κινείται στην ίδια λογική με τη διαφήμιση στο τοπικό κοινό, καθώς ο διαφημιζόμενος χρεώνεται για τις διαφημίσεις μόνο όταν οι χρήστες κάνουν κλικ σε αυτές, για να επισκεφτούν την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας προκειμένου να λάβουν περισσότερες πληροφορίες, ή να πραγματοποιήσουν απευθείας κλήση.

Remarketing

Προκειμένου να αυξήσετε την πελατεία της επιχείρησής σας και να αποκομίσετε κέρδη, είναι σημαντικό να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών που βλέπουν τις διαφημίσεις σας. Με το Remarketing έχετε την ευκαιρία να επαναπροσεγγίσετε τους χρήστες που έχουν δει τις διαφημίσεις σας και έχουν επισκεφθεί την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας, χωρίς όμως να έχουν πραγματοποιήσει κάποια αγορά.

Η επαναληπτική στόχευση σε καταναλωτές που έχουν δείξει κάποιο ενδιαφέρον για την επιχείρησή σας αναδεικνύεται ως εξαιρετικά αποτελεσματική, δεδομένου ότι μόλις το 2% των χρηστών ολοκληρώνει μια επιθυμητή ενέργεια κατά την πρώτη επίσκεψή τους σε μία ιστοσελίδα.

Με το Remarketing έχετε τη δυνατότητα να μετατρέψετε τους ενδιαφερόμενους χρήστες σε πελάτες σας, καθώς τους παροτρύνει να προτιμήσουν τη δική σας επιχείρηση έναντι του ανταγωνισμού. Επιπλέον, μπορείτε να επιτύχετε αύξηση της αναγνωρισιμότητας της φίρμας σας, μέσα από ενημερωτικές καμπάνιες για νέα προϊόντα ή υπηρεσίες, αλλά και για ειδικές εκπτώσεις και προσφορές.