Περίπου 700 αιτήσεις για 5 θέσεις εργασίας στην Αλεξανδρούπολη!

Περίπου 700 αιτήσεις, για μόλις 5 θέσεις εργασίας στην Αλεξανδρούπολη, υπολογίζεται πως έλαβε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στο πλαίσιο διαγωνισμού που προκήρυξε για την κάλυψη 70 θέσεων συνοδών αμαξοστοιχιών σε όλη την Ελλάδα.

Συνολικά, σύμφωνα με την «Καθημερινή», υποβλήθηκαν περίπου 9.600 αιτήσεις! Η κατάθεση τόσο μεγάλου αριθμού αιτήσεων – 140 ανά θέση – προκάλεσε έκπληξη στην εταιρεία, καθώς πρόκειται για θέσεις χαμηλής ευθύνης και ανάλογης αμοιβής.

Σημειώνεται πως πέρυσι, όταν η –ιταλικών συμφερόντων, πλέον- ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκήρυξε 72 θέσεις μηχανοδηγών, οι αιτήσεις ήταν πολύ λιγότερες. Με αυτά τα κύματα προσλήψεων η ιταλικών συμφερόντων εταιρεία θέλει να ανανεώσει το προσωπικό της, προσλαμβάνοντας κυρίως νεαρά άτομα, καθώς κληρονόμησε δυναμικό όπου η μέση ηλικία ήταν άνω των 50 ετών.

Εντωμεταξύ, οι Ιταλοί φέρεται να έχουν πρόθεση να εκσυγχρονίσουν το σύνολο των σταθμών τεχνικής βάσης, συνολικά εννέα μηχανοστάσια και τρία εργοστάσια βαριάς συντήρησης, που βρίσκονται σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Βόλο. Σύμφωνα με πληροφορίες, σε αντίθεση με τον αρχικό σχεδιασμό, η διοίκηση της εταιρείας δεν προτίθεται να κλείσει κανένα σταθμό τεχνικής υποστήριξης, ασχέτως της χρήσης που γίνεται ή ακόμη και αν δεν φτάνει σήμερα εκεί συρμός τρένου (π.χ. Καλαμάτα).

Διαβάστε ακόμη  Αριστεία ΝΔ και στο ΕΚΑΒ: Με ένα ασθενοφόρο η Θάσος, ούτε μία πρόσληψη στη Βόρεια Ελλάδα!

Οι πιο σημαντικές επενδύσεις, ωστόσο, των Ιταλών αφορούν παραγγελίες τρένων. Η εταιρεία σχεδιάζει η σιδηροδρομική σύνδεση Αθήνας – Θεσσαλονίκης να καταστεί ανταγωνιστική ως προς το αεροπλάνο και για τον λόγο αυτό σκοπεύει να φέρει σε πρώτη φάση οκτώ συρμούς μετασκευασμένων τρένων της Trenitalia. Σε ορίζοντα πενταετίας, ωστόσο, προγραμματίζεται η κατασκευή νέων συρμών τρένων, τους οποίους θα κατασκευάσει πιθανώς η Alstom. Η παραγγελία για τα νέα τρένα δεν έχει υπογραφεί ακόμη, αναμένεται να συμβεί σύντομα – πιθανώς μέχρι το φθινόπωρο του 2019. Στόχος των Ιταλών είναι τα νέα τρένα να τρέξουν στους ελληνικούς σιδηροδρόμους είτε το 2023 είτε το αργότερο το 2024. Κάθε συρμός μπορεί να κοστίσει έως 20 εκατ. ευρώ.