Αγανάκτηση στην Ορεστιάδα για απόλυση υπαλλήλου

Σε μία συγκινητική εκστρατεία αλληλεγγύης προς απολυμένη υπάλληλο σούπερ μάρκετ έχουν προχωρήσει δεκάδες πολίτες της Ορεστιάδας, οι οποίοι έκπληκτοι πληροφορηθηκαν για την καταγγελία ενός πελάτη, «για ασήμαντη αφορμή» και την «ελαφρά τη καρδία» απόφαση της εταιρείας να την οδηγήσει στην πόρτα του ΟΑΕΔ.

Το απίστευτο κι όμως αληθινό περιστατικό συνέβη πριν από λίγες ημέρες, μετά από καταγγελία πελάτη στη διεύθυνση του τοπικού καταστήματος, αλλά και στα κεντρικά της εταιρείας (!) Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ Ορεστιάδας, το “παράπτωμα” της υπαλλήλου, που είχε πόστο στα ψυγεία τυριών και αλλαντικών, ήταν ότι έκοψε με την ίδια μηχανή κοπής τις ποσότητες τυριού και αλλαντικού που της παρήγγειλε ο καταγγέλλων, διότι το κατάστημα επρόκειτο να κλείσει λίγα λεπτά αργότερα και ήδη είχε καθαριστεί η δεύτερη μηχανή κοπής! Μία πρακτική που ακολουθείται σε όλα τα σούπερ μάρκετ, προκειμένου να τηρούνται τα ωράρια των υπαλλήλων, αφού η συγκεκριμένη εργασία του καθαρισμού είναι δύσκολη και χρονοβόρα. Ο πελάτης, δεν φτάνει που πήγε να κάνει τα ψώνια του λίγο πριν το κλείσιμο του καταστήματος, είχε και την απαίτηση να ξαναλερωθεί η μηχανή κοπής που μόλις είχε καθαριστεί! Η απόλυση της υπαλλήλου αναφέρεται πως έγινε με…συνοπτικές διαδικασίες, χωρίς να καταγγελθεί από την ίδια, ούτε στο Σωματείο Ιδιωτικών Υπαλλήλων ούτε στη διοίκηση του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Ορεστιάδας.

Διαβάστε ακόμη  Την εύκολη λύση της ιδιωτικοποίησης κι άλλων δημόσιων ΚΤΕΟ σκέφτεται ο Τοψίδης

Ωστόσο, η υπόθεσή της έγινε γνωστή από στόμα σε στόμα και προκάλεσε τη δυσαρέσκεια πολλών πελατών του Σούπερ Μάρκετ, που θεωρούν “προσβλητική, άδικη και απαράδεκτη” την απόφαση απόλυσής της, επισημαίνοντας, παράλληλα, πως η συγκεκριμένη “για πολλά χρόνια εξυπηρετούσε άψογα και με υποδειγματική συμπεριφορά”. Ήδη, δεκάδες πελάτες έχουν υπογράψει το αίτημα για την ανάκληση της απόλυσής της, το οποίο πρόκειται να αποσταλεί στην κεντρική διοίκηση της εταιρείας.