Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ με σλόγκαν «All You Want Is Greece»

Το απόγευμα της Πέμπτης παρουσιάστηκε η καμπάνια του ΕΟΤ για την τουριστική σεζόν του 2021. Στα βίντεο που δημιούργησε ο ΕΟΤ με σλόγκαν «All you want is Greece» υπάρχουν διαφορετικά σκετσάκια. Συγκεκριμένα, παρουσιάζονται διάφορα ζευγάρια που αναρωτιούνται «πού θα βρω ηρεμία» και η απάντηση είναι φυσικά η Ελλάδα. Στο ίδιο μήκος κύματος είναι όλα τα βίντεο, με στόχο να δείξουν τον πλούτο που διαθέτει η χώρα μας, ό,τι και αν ζητάει κάποιος τουρίστας.

Οι παραλίες, η ηρεμία, το φαγητό, οι αρχαιολογικοί χώροι, τα αξιοθέατα, ακόμα και ένα… φυσικό μαύρισμα είναι ανάμεσα στις επιθυμίες των «πρωταγωνιστών» των βίντεο του ΕΟΤ για τον ελληνικό τουρισμό.

To νέο αφήγημα του ελληνικού τουρισμού για τη νέα τουριστική περίοδο παρουσίασε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, μαζί με τον γενικό γραμματέα του ΕΟΤ, Δημήτρη Φραγκάκη, στην εκδήλωση που έλαβε χώρα σήμερα στο Cape Sounio, με αφορμή την εκκίνηση του τουρισμού αύριο Παρασκευή 14 Μαΐου. Η Ελλάδα απαντά στις προκλήσεις της νέας περιόδου με ένα πρωτόγνωρο επικοινωνιακό σχέδιο, σημείωσε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, παρουσιάζοντας τα 5 βίντεο προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό, με κεντρικό μότο , “All you want is Greece”. 

Φέτος ο ΕΟΤ για πρώτη φορά, όπως εξήγησε ο κ. Φραγκάκης, πραγματοποιεί συνδιαφήμιση με 18 αεροπορικές εταιρίες αλλά και 76 Tour Operators, συνολικού προϋπολογισμού 10,6 εκατ. ευρώ. Την ίδια στιγμή ο ΕΟΤ θα τρέξει, μεταξύ άλλων, έξυπνες ψηφιακές καμπάνιες, συνολικού προϋπολογισμού 12,3 εκατ. ευρώ. Στο μεταξύ ο κ. Φραγκάκης ανακοίνωσε ότι σήμερα είναι στον αέρα σε δοκιμαστική φάση η νέα διαδικτυακή πύλη του ΕΟΤ το γνωστό Visit Greece, όπου τις επόμενες ημέρες θα γίνει και ξεχωριστή του παρουσίαση.

Διαβάστε ακόμη  «Κωλοτούμπα» Εθνικού για τις απαράδεκτες του αναφορές σε στελέχη του ΟΕΓΑ

Από την πλευρά του, ο υπουργός Τουρισμού σημείωσε ότι ο ελληνικός τουρισμός ανοίγει πανιά με ασφάλεια, με στόχο την επιστροφή του στην ελευθερία και την κανονικότητα. «Ανοίγουμε την ελληνική τουριστική βιομηχανία, επαναφέρουμε την Ελλάδα στο ευρωπαϊκό και παγκόσμιο προσκήνιο, ως τόπο ταυτόσημο με την φιλοξενία και την ασφάλεια», σημείωσε ο κ. Θεοχάρης προσθέτοντας ότι το 2020 ο ελληνικός τουρισμός κέρδισε ένα δύσκολο στοίχημα. «Ανοίξαμε με αυστηρές διαδικασίες και υποδεχθήκαμε τους επισκέπτες της χώρας μας με ασφάλεια».

Εστιάζοντας στον τρόπο με τον οποίο η χώρα μας θα υποδεχτεί τους επισκέπτες της, ο κ. Θεοχάρης σημείωσε ότι η Ελλάδα υψώνει τείχος ασφαλείας με πέντε διαφορετικές ζώνες άμυνας, οι οποίες έχουν παρουσιαστεί εκτενώς, ενώ βελτιώνονται σε επιμέρους λεπτομέρειες διαρκώς. 

   Σε ό,τι αφορά το πρωτόκολλο εισόδου στην χώρα, αυτό απαιτεί:

  1. Συμπλήρωση του PLF μία ημέρα πριν την αναχώρηση
  2. Πιστοποιητικό εμβολιασμού
  3. PCR test έως και 72 ώρες πριν
  4. Πιστοποιητικό ανάρρωσης
  5. Ενεργοποίηση του Green Pass από 01/06

Την ίδια στιγμή λειτουργεί το Σύστημα Στοχευμένης Δειγματοληψίας, στηριζόμενο στο EVA, με rapid test. Παράλληλα υπάρχει πλέγμα ξενοδοχείων καραντίνας σε 35 σημεία της επικράτειας στη βάση των πυλών εισόδου και των κρουσμάτων του 2020. Στο μεταξύ, θα εφαρμοστούν φέτος νέα πρωτόκολα δραστηριοτήτων στον τουρισμό. Τέλος, σε πλήρη εξέλιξη είναι και οι εμβολιασμού στην επικράτεια, ώστε να αναπτυχθεί ένα τείχος προστασίας του γενικού πληθυσμού και των εργαζομένων.