Νίκος Παππάς από την Αλεξανδρούπολη :  Τα πάντα αντικατοπτρίζουν την εγκατάλειψη του σιδηρόδρομου από τους κυρίους Μητσοτάκη, Καραμανλή & ΤΡΑΙΝΟΣΕ  

Στην Αλεξανδρούπολη βρέθηκε χθες Παρασκευή ο πρώην υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ και τομεάρχης υποδομών Νίκος Παππάς. Επισκέφτηκε τις εγκαταστάσεις του ΟΣΕ και το μηχανοστάσιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπου διαπίστωσε και από κοντά την εγκατάλειψη του σιδηροδρόμου. Όπως αναφέρει και ο ίδιος, η (επιδοτούμενη) γραμμή Αλεξανδρούπολη-Πύθειο έχει μείνει με ένα δρομολόγιο ανά ημέρα (μόνο τις καθημερινές), από τρία που πραγματοποιούνταν το 2019.

Την ίδια στιγμή, Ξάνθη, Κομοτηνή και Αλεξανδρούπολη έχουν να δουν τρένο εδώ και πάνω από δύο χρόνια, καθώς το δρομολόγιο από Θεσσαλονίκη σταματά στη Δράμα.

Την αποκλειστική ευθύνη φέρουν οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής καθώς και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την εγκατάλειψη και την κατάσταση που διαμορφώθηκε μετά το καλοκαίρι του 2019. 

  • Δήλωση του τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτή Β3΄ Νότιου Τομέα Αθηνών, Νίκου Παππά, για την ακύρωση των δρομολογίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

«Η κυβέρνηση Μητσοτάκη έκλεισε το σιδηρόδρομο, φοβούμενη την ανικανότητά της και το ασυντήρητο δίκτυο. Η Ν.Δ. υποβαθμίζει περαιτέρω το τρένο»

Η προληπτική κατάργηση των δρομολογίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προδίδει προχειρότητα στην προετοιμασία και έλλειψη εμπιστοσύνης στις υποδομές του σιδηρόδρομου, οι οποίες μένουν ασυντήρητες εδώ και 2,5 χρόνια. 

Διαβάστε ακόμη  Αλεξανδρούπολη: Κινητοποίηση φοιτητών κατά του νόμου Πιερρακάκη

Την ώρα που οι γραμμές είναι προσπελάσιμες σε όλο το δίκτυο, ακόμα και εκεί όπου υπάρχει χιόνι.

Την ώρα που μηχανές εκχιονισμού φαίνεται να βρίσκονται σε ετοιμότητα.

Την ώρα που οι επιβάτες περιμένουν στις αποβάθρες τα τρένα τους.

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη επέλεξε να κλείσει τον σιδηρόδρομο, φοβούμενη την ανικανότητα της ίδιας και των Οργανισμών που εποπτεύει. 

Η πρωτοφανής αυτή απόφαση υποβαθμίζει περαιτέρω τον σιδηρόδρομο, προσβάλλει το επιβατικό κοινό.

Αναλυτικά και η ανάρτηση του κ. Παππά. 

Επίσκεψη στις εγκαταστάσεις του ΟΣΕ και το μηχανοστάσιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Αλεξανδρούπολη. Εδώ όπου τα πάντα αντικατοπτρίζουν την εγκατάλειψη του σιδηρόδρομου από τους κυρίους Μητσοτάκη και Καραμανλή, καθώς και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μετά το καλοκαίρι του 2019. 

Η (επιδοτούμενη) γραμμή Αλεξανδρούπολη-Πύθειο έχει μείνει με ένα δρομολόγιο ανά ημέρα (μόνο τις καθημερινές), από τρία το 2019.

Την ίδια στιγμή, Ξάνθη, Κομοτηνή και Αλεξανδρούπολη έχουν να δουν τρένο εδώ και πάνω από δύο χρόνια, καθώς το δρομολόγιο από Θεσσαλονίκη σταματά στη Δράμα. 

Κ. Καραμανλής και ΤΡΑΙΝΟΣΕ οφείλουν απαντήσεις στους πολίτες.