Πώς να βελτιώσετε την εμπειρία των χρηστών στο site της επιχείρησής σας

Το επαγγελματικό σας site εκπροσωπεί την επιχείρησή σας στον κόσμο του Διαδικτύου, προβάλλοντας τη δραστηριότητά σας σε κάθε γωνιά του πλανήτη, είτε αφορά στην πώληση προϊόντων, είτε στην παροχή υπηρεσιών.

Όταν γίνεται η κατασκευη ιστοσελιδας είναι σημαντικό να λαμβάνεται υπόψη ένας -μεταξύ άλλων- πολύ σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει σημαντικά την πορεία της επαγγελματικής σας δραστηριότητας στο Ίντερνετ: η εμπειρία του χρήστη στο site.

Δείτε παρακάτω τι μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε το user experience στην ιστοσελίδα της επιχείρησής σας και μάθετε πώς αυτές οι ενέργειες θα προσφέρουν θεαματική ώθηση στη μέχρι τώρα προσπάθεια που καταβάλετε να εξελιχθείτε επιχειρηματικά στο Διαδίκτυο.

Μάθετε περισσότερα για τους πελάτες σας

Μεγάλα άλματα προόδου στο κομμάτι της εμπειρίας που αποκομίζουν οι χρήστες από την επίσκεψη στο site σας μπορείτε να σημειώσετε μόνο αν ξέρετε ποιοι είναι, από πού προέρχονται και τι θέλουν. Μπορείτε να αξιοποιήσετε εργαλεία που σας παρέχουν στοιχεία για τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας, μέσω του Analytics.

Το Analytics θα σας βοηθήσει να καταλάβετε εάν οι στρατηγικές marketing που εφαρμόζετε λειτουργούν, αφού μετράει την επισκεψιμότητα, τα ποσοστά εγκατάλειψης και άλλες βασικές μετρήσεις που επηρεάζουν τον ιστότοπό σας.

Θα μάθετε ακόμη, περισσότερα σχετικά με τα δημογραφικά στοιχεία των επισκεπτών σας και το είδος της συσκευής στην οποία βρίσκονται. Το Analytics σάς δίνει πληροφορίες σχετικά με τις λέξεις-κλειδιά που οι επισκέπτες πληκτρολογούν και τους έφεραν στο site σας.

Η κατανόηση των λέξεων-κλειδιών που χρησιμοποιούν οι χρήστες «μαρτυρούν» την πρόθεσή τους. Αυτό μπορεί να σας δείξει τον τύπο του περιεχομένου που πρέπει να δημιουργήσετε για το site σας, το οποίο προσελκύει και διατηρεί τους τους χρήστες στην ιστοσελίδα σας περισσότερο.

Δώστε τους την ευκαιρία να ενημερωθούν με μια ματιά

Οι χρήστες που επισκέπτονται το site σας είναι πιθανότερο να βρίσκονται καθ’ οδόν και να χρησιμοποιούν την κινητή συσκευή τους γι αυτό είναι σημαντικό να λαμβάνουν τις βασικές πληροφορίες που αναζητούν σε σύντομο χρόνο.

Η αμεσότητα και η πληρότητα που μπορεί να προσφέρει μια καλοδομημένη ιστοσελίδα στον χρήστη αυξάνει την ποιότητα στην εμπειρία που απολαμβάνει.

Είναι σημαντικό λοιπόν, να δώσετε ιδιαίτερη βαρύτητα στη σελίδα προορισμού, στην οποία προωθείτε τους χρήστες από μία διαφήμιση ή οργανική εμφάνιση του site σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Οι χρήστες λαμβάνουν ταχείες αποφάσεις βάσει της εντύπωσης που λαμβάνουν τα πρώτα δευτερόλεπτα. Χρησιμοποιώντας συναρπαστικές επικεφαλίδες που υπογραμμίζουν τα οφέλη που αποκομίζουν οι χρήστες, εμποδίζετε τους επισκέπτες να εγκαταλείψουν το site.

Εξίσου απαραίτητο θεωρείται και το περιεχόμενο στο site σας, η συστηματική ανανέωσή του και ο εμπλουτισμός τους με επίκαιρα θέματα.

Μετρήστε τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών σας

Ένα σημαντικό κομμάτι του ταξιδιού της πελατειακής εμπειρίας είναι να φροντίζετε ώστε να λαμβάνετε ανατροφοδότηση από τους πελάτες σας.

Ξεκινώντας έρευνες που τους ζητούν να αξιολογήσουν την εμπειρία τους ή απλά να τους ζητήσουν να δημοσιεύσουν μια κριτική, μπορείτε να λαμβάνετε ανατροφοδότηση. Τέτοιες πληροφορίες είναι πολύτιμες για τη χάραξη της στρατηγικής σας, αφού σας ενημερώνουν για την επιτυχία των καμπανιών σας.

Ζητήστε μαρτυρίες και σχόλια για να δημιουργήσετε κοινωνικές αποδείξεις. Η παροχή σχολίων από τους πελάτες σας συνδράμει στην ολοκλήρωση της συναλλαγής ενός πελάτη μαζί σας. Αφήνει τέλος, μια υπενθύμιση της επιχείρησής σας και δείχνει ότι εσείς ενδιαφέρεστε για τη γνώμη τους.